Amy

26 november heb ik mijn jurk hier uitgezocht, ik ben heel leuk en goed geholpen door Loes! Het enige wat ik jammer vond is dat er achteraf pas kwam dat er ook atelierkosten zijn dit had ik graag... 26 november heb ik mijn jurk hier uitgezocht, ik ben heel leuk en goed geholpen door Loes! Het enige wat ik jammer vond is dat er achteraf pas kwam dat er ook atelierkosten zijn dit had ik graag eerder gehoord aangezien je toch een budget hebt voor je droomjurk.. Maar verder heb ik een super dag gehad super mooie jurk ben zo blij!! En als afsluiting een heerlijke high tea!

Claudia

Ik ben fantastisch geholpen bij de Bruidshoek! Ik ging met een bepaald beeld in mijn hoofd naar de winkel, maar al snel bleek dat het model dat ik voor ogen had totaal niet bij mij paste. Een hoop... Ik ben fantastisch geholpen bij de Bruidshoek! Ik ging met een bepaald beeld in mijn hoofd naar de winkel, maar al snel bleek dat het model dat ik voor ogen had totaal niet bij mij paste. Een hoop verschillende modellen en zo'n 20 jurken later kwam er een heel verrassende jurk als winnaar uit de bus dankzij het goede advies en de hulp van Jooske. Ik had nooit gedacht dat ik bij zo'n soort jurk uit zou komen! Inmiddels ben ik een pas-sessie verder en vind ik mijn jurk alleen maar nog mooier worden. Ik kan niet wachten tot mijn trouwdag! Jooske en de rest van het team: ontzettend bedankt! Ik ga de Bruidshoek bij iedereen aanbevelen!

Mariska van Weert

Mijn prachtige trouwjurk (Lesley, Enzoani) hier gekocht! Na mijn eerste bezoek veel jurken gepast te hebben, zat mijn droomjurk er niet tussen. Deze had ik wel gezien op pinterest. De bruidshoek... Mijn prachtige trouwjurk (Lesley, Enzoani) hier gekocht! Na mijn eerste bezoek veel jurken gepast te hebben, zat mijn droomjurk er niet tussen. Deze had ik wel gezien op pinterest. De bruidshoek heeft de jurk voor mij besteld. Een maand later kon ik hem passen en was ik meteen verliefd. De jurk werd een maat kleiner voor mij besteld en een half jaar later mocht ik terug komen om hem op maat aan te meten. Daarna nog 2 keer terug geweest om hem nog beter op maat te laten maken, ik was zelf namelijk best kritisch. Maar ze gaan door tot je helemaal tevreden bent. Top service en elke keer weer een feestje om je jurk te mogen passen.

Klantvriendelijk, behulpzaam, geduldig.

Aangekomen met de delegatie bij een trouwzaal om een jurk uit te zoeken voor onze dochter( zwanger ) bleek deze gesloten te zijn....we belde in een soort paniek naar de bruidsboeket....even overleg... Aangekomen met de delegatie bij een trouwzaal om een jurk uit te zoeken voor onze dochter( zwanger ) bleek deze gesloten te zijn....we belde in een soort paniek naar de bruidsboeket....even overleg en we mochten toch komen ondanks geen geplande afspraak ...... Zo ontzettend lief en begripvol geholpen....zelf met een extra kussentje onder de jurk gepast , zodat dochter lief kon zien hoe de jurk zou staan op de trouwdag zelf.....ondanks de drukte en onze niet geplande afspraak, was hiervan niets te merken tijdens de pas sessie....Allemaal lieve mensen , ja een mooie middag in een winkel waar een ontzettende goede sfeer aanwezig is....
En ......geslaagd voor een jurk op best een korte termijn......
Top

Zeer klantvriendelijk, geen stres,

De bruidsjurk van mijn dochter hebben we van De Bruidshoek. Onze ervaringen waren toen al heel positief.
Nu ik zelf opnieuw ga trouwen en een jurk nodig had, kwam ik weer bij De Bruidshoek uit. Vanaf het eerste informatieve telefoongesprek tot en met de laatste pasbeurt voelde ik me gehoord en begrepen.

De rust die gegeven wordt om een goede keuze te maken, ook als je nog niet zeker bent van je jurk. Nergens heb ik iets van dwang ervaren. Hierin onderscheidt zich De Bruidshoek van andere... De rust die gegeven wordt om een goede keuze te maken, ook als je nog niet zeker bent van je jurk. Nergens heb ik iets van dwang ervaren. Hierin onderscheidt zich De Bruidshoek van andere bruidszaken.

Verder de betrokkenheid van de medewerkers bij het passen, meedenken en advies geven.

Simone

Een bruidsjurk kopen is een blijvende herinnering voor het leven en Vanessa heeft er absoluut een geweldige dag van gemaakt. Vanaf het begin tot aan het einde, de ervaring en beleving was super! De... Een bruidsjurk kopen is een blijvende herinnering voor het leven en Vanessa heeft er absoluut een geweldige dag van gemaakt. Vanaf het begin tot aan het einde, de ervaring en beleving was super! De jurk die ik heb uitgekozen is precies wat bij mij past en hoewel ik nog voor de eerste-pas en na-pas terug moet komen, kan ik niet wachten om weer bij De Bruidshoek binnen te stappen!

De aanschaf voor een bruidsjurk wordt een echte belevenis dankzij de persoonlijke aandacht die gegeven wordt. Er is een ruime keuze aan bruidsjurken en hoewel dat wellicht overweldigend is, weet het... De aanschaf voor een bruidsjurk wordt een echte belevenis dankzij de persoonlijke aandacht die gegeven wordt. Er is een ruime keuze aan bruidsjurken en hoewel dat wellicht overweldigend is, weet het personeel (tijdens mijn afspraak was dit Vanessa) de juiste jurk eruit te pakken.

De bruidswinkel biedt een fijne, ontspannen en inspirerende omgeving om de juiste jurk te vinden. Eerlijkheid en vakkundigheid is wat je hier als aanstaande bruid zal vinden. Een van de aspecten die ik als aanstaande bruid erg waardeer.

Heel goed geholpen bij de Bruidshoek en in hele korte tijd de perfecte jurk gevonden. Ik heb een super ochtend gehad.

Personeel luistert goed naar de wensen van de bruid en laat jurken zien die daarop aansluiten.

R Pieters

Een zaak waar gezelligheid en vakmanschap nog leeft.
Niet opdringing, maar nemen de tijd voor je met gezellig en vakkundig personeel, zij laten je trouwdag al deels beleven👍

Vakmanschap, vriendelijkheid en een mooie collectie trouwpakken.

Renatewagner@live.nl

Mooie winkel, veel privacy met passen, uitgebreide keuze, goed geholpen door Daphne.

Zie boven

Mijn ervaringen waren super! Goede service en hulp en een breed assortiment!

Assortiment
Service
Hulp bij het kiezen van de juiste jurk
Vriendelijk