Hoe bevalt de airconditioning in het algemeen?
Hoe waardeert u de levertijd, van inmeten tot montage?
Hoe tevreden bent u met de plaatsing/afwerking?
Hoe waardeert u de deskundigheid van de monteur(s)?

Patricia Spaan

Heel fijn bedrijf!

Edwin v D

Toen ik DDO opbelde konden zij de volgende dag al langskomen. Ze denken goed mee. Hun huismerk is Lamborghini, maar ze kunnen ook Mitsubishi leveren. Wij hebben gekozen voor een Multispit unit voor... Toen ik DDO opbelde konden zij de volgende dag al langskomen. Ze denken goed mee. Hun huismerk is Lamborghini, maar ze kunnen ook Mitsubishi leveren. Wij hebben gekozen voor een Multispit unit voor 2 zolderkamers. De buitenunit kwam op de garage. Er zijn leidingen via de muur, dakgoot en onder de pannen door naar de zolderkamers aangelegd. Na opdracht konden ze al binnen 3 weken komen voor de installatie. Ze kwamen met 4 man om alles netjes aan te leggen.

Reactie DDO Koudetechniek:

Beste Edwin, bedankt voor de heldere en positieve beoordeling!

Lemke

Als zeer prettig ervaren . Maar over de Airco kunnen wij nog niet oordelen. Het moet eerst zomer worden.

Ab Bravenboer

Snel na mijn akkoord over de prijs al binnen een week installatie datum afgesproken. Team was precies op tijd bij ons thuis. Kwaliteit van werken is perfect en ook na afloop bij ons nog even de... Snel na mijn akkoord over de prijs al binnen een week installatie datum afgesproken. Team was precies op tijd bij ons thuis. Kwaliteit van werken is perfect en ook na afloop bij ons nog even de trappen stofzuigen i.v.m. met mogelijk vuile schone van de collega's was top.
Na een week zag ik dat een montage profiel niet netjes vast zat. Dit is vorige week ook weer perfect en snel opgelost.

Reactie DDO Koudetechniek:

Bedankt voor de goede en uitgebreide beoordeling!

Marloes

Super! Snel geplaatst en netjes gewerkt. We zijn er heel blij mee! Bedankt ?

Marlous Roos

Keurige service en vriendelijke mannen!

Christa van de Korput

Keurige heren met verstand van zaken. Denken met je mee en bespreken alle mogelijkheden. Werken netjes en ruimen alles weer op. Tussen het maken van een afspraak voor een vrijblijvende offerte en... Keurige heren met verstand van zaken. Denken met je mee en bespreken alle mogelijkheden. Werken netjes en ruimen alles weer op. Tussen het maken van een afspraak voor een vrijblijvende offerte en het plaatsen zat precies 1 week!

Reactie DDO Koudetechniek:

Bedankt voor de mooie beoordeling!

leo

Donderdag offerte maandag geplaatst helemaal super
prima monteurs en airco werkt helemaal super

Reactie DDO Koudetechniek:

Bedankt voor de mooie review!
Annelies | DDO Koudetechniek ❄

Jan

Zeer snelle en professionele montage
Leidingen onder de dakpannen

Iwan paans