H Chh

Self service werkt niet. Document nooit ontvangen.

Reactie DAS Documenten Self Service:

Wat vervelend om te horen dat u het document niet heeft ontvangen. Mogelijk is er iets mis gegaan. U kunt mij bellen op Tel: 088-3279800 Ik zal u dan hiermee verder helpen.
Met vriendelijke...

Jeroen Steenhuis

Uitstekend

Herman Van der Meulen

Selfservice riep vele vragen op die vervolgens niet konden worden beantwoord

Reactie DAS Documenten Self Service:

Onze dank voor uw review ! Mocht u toch behoefte hebben voor een verdere toelichting van onze documenten selfservice kunt u mij altijd bellen op Tel: 088-3279800
Wim...

leny Klootwijk

Matige voorbeeld brief

Reactie DAS Documenten Self Service:

Onze dank voor uw review en feedback ! Mocht u nog behoefte hebben om aan te geven wat u matig aan onze brief vond kunt u mij altijd bellen op Tel: 088-3279800
Wim...

marc VAN DE Mosselaar

Bert van den Born

Snel en eenvoudig aan te vragen, ik vindt de vraagstelling niet altijd duidelijk. Als er gevraagd wordt wie de aanvraag doet dan is niet duidelijk welke naam er bedoeld wordt, ook de verdere vragen... Snel en eenvoudig aan te vragen, ik vindt de vraagstelling niet altijd duidelijk. Als er gevraagd wordt wie de aanvraag doet dan is niet duidelijk welke naam er bedoeld wordt, ook de verdere vragen zouden meer details moeten geven wat er bedoeld wordt.

Reactie DAS Documenten Self Service:

Onze dank voor uw mooie review en feedback !

Antoine Penne

Ik was enigszins verrast door deze mogelijkheid

Reactie DAS Documenten Self Service:

Geachte heer, onze dank voor uw review. Wij hopen aangenaam verrast !

Guus den Breejen

Uitstekende manier om een template te genereren en te gebruiken als basis voor een bezwaarschrift

W.C.G. van de Wiel

Goede service het gezochte document was duidelijk en bruikbaar.

Gerard Hoekstein

Prima ondersteuning