Lex van der Meijden

Duidelijk en complete trainingen, fijn bedrijf om mee te werken!

Stichting geld en zorg

Ik heb drie huisartspraktijkteams in mijn organisatie laten toetsen op diverse velden. De uitslagen waren verhelderend en met het verkregen inzicht konden we stappenplan ontwikkelen.

Hanna van Leent

Goede cursussen op het gebied van werk! Simpele, gebruiksvriendelijke omgeving en adequate hulp als je een vraag hebt. Veelzijdig aanbod!

Noah

Recent een interessante e-learning gevolgd over mijn talenten herkennen en toepassen in mijn werk. Ik vond de training heel praktisch. Weinig poespas, veel nuttige handreikingen om mee aan de slag... Recent een interessante e-learning gevolgd over mijn talenten herkennen en toepassen in mijn werk. Ik vond de training heel praktisch. Weinig poespas, veel nuttige handreikingen om mee aan de slag te gaan. Ik ken mezelf nu beter dan vóór de training en weet hoe ik mijn kwaliteiten beter kan inzetten in mijn team!

Lucia / The BD School

Competent and knowledgeable team

George Vonhoff

Recentelijk een erg interessante training gevolgd via Darwin on the Job, met aansprekende content en makkelijk te volgen op eigen tempo via het online portal.

Marieke Grijpink

De digitale modules hebben mij echt aan het denken gezet. Maar het bleef niet bij denken. Ik heb mooie stappen gezet in relatie tot mijn collega's.

Karim

Fijn en professioneel bedrijf.

Leon Benesty

Heel goede ervaringen met deze mensen. Veel expertise in huis, gemakkelijk contact en adequate inzet.