Anne

Danny onderhoud mijn website al jaren dus een kleine moeite om een mooie review voor hem te schrijven! Ik ontvang iedere maand een PDF rapportage met alle statistieken van mijn website. Hierin zie... Danny onderhoud mijn website al jaren dus een kleine moeite om een mooie review voor hem te schrijven! Ik ontvang iedere maand een PDF rapportage met alle statistieken van mijn website. Hierin zie ik welke updates er zijn gedraaid, wanneer de back-ups zijn gemaakt, wat de status is qua gezondheid van de website en nog veel meer. Ook wanneer ik een klein verzoekje heb voor de website om iets aan te laten passen is Danny nooit te beroerd om dit even snel op te pakken, zonder direct een factuurtje aan de broek te krijgen. Twijfel niet als je jouw website wilt laten onderhouden, dan moet je echt bij Danny zijn!

Reactie The Brandboost Company:

Hoi Anne, nog super bedankt voor deze mooie review!

Het is erg prettig samenwerken met Danny!

Reactie The Brandboost Company:

Bedankt voor je review! :)

Jan

De samenwerking met Danny kan ik alleen maar met mooie woorden omschrijven. Twijfel niet als je op zoek bent naar iemand met WordPress skills!

Reactie The Brandboost Company:

Haha mooie review Jan, bedankt!

Sophie B.

Danny onderhoudt mijn website al jaren en dat doet hij als de beste. Kan het niet anders zeggen. Altijd alles up to date en als hem een keer iets opvalt qua verbetering dan komt hij daar ook mee.... Danny onderhoudt mijn website al jaren en dat doet hij als de beste. Kan het niet anders zeggen. Altijd alles up to date en als hem een keer iets opvalt qua verbetering dan komt hij daar ook mee. Erg prettige samenwerking en snelle transparante communicatie. De maandelijkse rapportage maakt het helemaal af. Altijd even een overzicht, heel fijn. Absolute aanrader!

Reactie The Brandboost Company:

Hi Sophie, en nog steeds zijn we van de partij voor het onderhoud van jullie website. Dat betekent toch wel iets :) Bedankt voor je mooie review!

Sophie B.

Danny onderhoud mijn website al jaren en krijg daar iedere maand netjes een rapportage van. Ook als ik soms weer (hele domme) vragen stel, helpt hij me altijd weer verder zonder direct factuurtjes... Danny onderhoud mijn website al jaren en krijg daar iedere maand netjes een rapportage van. Ook als ik soms weer (hele domme) vragen stel, helpt hij me altijd weer verder zonder direct factuurtjes te sturen. Absolute aanrader!

Bedankt voor je review!

Chris Paul

De samenwerking met Danny verliep heel erg fijn. Hij reageert snel en hield ons goed op de hoogte wat de status van de website was. Hij was nooit te beroerd om even tussendoor wat te doen en dat... De samenwerking met Danny verliep heel erg fijn. Hij reageert snel en hield ons goed op de hoogte wat de status van de website was. Hij was nooit te beroerd om even tussendoor wat te doen en dat maakt zijn service tegenwoordig bijna uniek. Dit zie je niet zo snel bij de 'grote jongens'. Daarnaast een zeer prima prijs voor een nieuwe website!

Reactie The Brandboost Company:

Hi Chris, bedankt voor je mooie review!

Okeke

Danny onderhoud al jaren mijn wordpress website en krijg daar iedere maand een prachtige rapportage van. Van communicatie tot facturatie is alles tot in de puntjes verzorgd. Hele fijne jongen om... Danny onderhoud al jaren mijn wordpress website en krijg daar iedere maand een prachtige rapportage van. Van communicatie tot facturatie is alles tot in de puntjes verzorgd. Hele fijne jongen om zaken mee te doen. Nooit te beroerd om even tekst en uitleg te geven en strooit niet met kleine factuurtjes. Absolute aanrader!

Reactie The Brandboost Company:

Hee Okeke, bedankt voor je mooie review!

Elise

Danny heeft een hele mooie website voor ons gemaakt en ben daar meer dan tevreden over. Danny ga zo door!

Reactie The Brandboost Company:

Hoi Elise, bedankt voor je mooie review!

Tamir Sadé/ Sadexx

Good service, Danny is always ready to help.

Reactie The Brandboost Company:

Hi Tamir, The Feedback Company has now the option to reply on reviews. We are now 4 years later and are still working together. Thnx for your trust and for this review!

Jan Muijs

Bora Bora Media is voor Wilmink & Muijs een verademing. Reageert snel, denkt goed mee, houdt vol en gaat door, ook als de oplossing niet makkelijk is.

Reactie The Brandboost Company:

Hoi Jan, ze hebben nu de optie om hier te reageren dus bij deze alsnog bedankt voor je mooie review :)