Wim

Goede duidelijke website. Snelle levering.

Beste Wim,
Top om te lezen dat alles zo naar wens, en snel geleverd is!
Geniet van je aankoop en we zien je graag nog eens terug bij Dakgootwinkel!

Sophie

Waardeloos.

Reactie Dakgootwinkel.nl:

Heel vervelend dat het transport de eerste keer niet is aangekomen. Ik zie dat de tweede poging wel is gelukt. Wij hebben contact opgenomen met XXL-pakket en zijn geven aan de eerste keer vergeefs... Heel vervelend dat het transport de eerste keer niet is aangekomen. Ik zie dat de tweede poging wel is gelukt. Wij hebben contact opgenomen met XXL-pakket en zijn geven aan de eerste keer vergeefs op het adres te zijn geweest en de levering te hebben doorgeschoven i.p.v. de volgende dag het nog een keer te proberen. Onze excuses voor het ongemak.

Ed

Beste Ed,
Dankjewel voor de mooie 10!
Geniet van je aankoop en graag tot ziens!

Leo

Super

Beste Leo,
Dankjewel voor de mooie 10! Fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt!
Graag tot ziens bij de Dakgootwinkel!

Kelly

Top! Makkelijke website, makkelijke bestelprocedure, snelle en nette levering, producten komen netjes aan. Tot de volgende keer!

Beste Kelly,
Wat super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.
Bedankt voor de mooie complimenten en graag tot de volgende keer.

1PLACE4ALL BV

Snel en netjes geleverd

Beste,
Bedankt voor de positieve review! Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen en geleverd.

Ener

Sneller levering verwacht

Beste Ener,
Dankjewel voor je review en mooie cijfer!
Beste Ener,
Dankjewel voor je review en mooie cijfer!
Vervelend dat de levertijd wat aan de lange kant was, we streven er namelijk altijd naar dit zo snel mogelijk te doen. Was je product niet voorradig of zat er enige vertraging bij Post NL?

Jeroen

Prima service

Beste Jeroen,
Bedankt voor je review en de mooie 10! Goed om te lezen dat je de Dakgootwinkel aanbeveelt, dat waarderen wij enorm.

ben

2 x verlaat uiteindelijk 5 dagen later geleverd

Beste Ben,
Beste Ben,
Vervelend dat de Post NL je pakket pas dagen later heeft afgeleverd. Wij hebben een melding gemaakt, alleen is het beleid van Postnl na 5 dagen pas een onderzoek te starten. Wij kunnen hier helaas niks in wijzigen of inzien. Wij zullen intern gaan kijken of wij tijdelijk moeten uitwijken naar een andere pakketdienst!
Excuses voor het ongemak en ondanks alles, graag tot ziens bij de Dakgootwinkel!

Wijgerde

Gewoon goed

Beste Wijgerde,
Bedankt voor je mooie complimenten en review!
Fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt, dat waarderen wij enorm.
Met vriendelijke...
Beste Wijgerde,
Bedankt voor je mooie complimenten en review!
Fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt, dat waarderen wij enorm.