S.schreurs

Erg fijn, snel en persoonlijk

Ayuk Haast

Hele goede ervaring. Wij zijn enorm goed geholpen en de kaart is echt mooi geworden.

Petra Kops

Onze ervaring met Daglief is geweldig.
Ons ontwerp werd keurig gecontroleert en waar verbeterd kon worden werd dit gedaan. Echt heel erg goed.
Ook telefonisch contact gehad met Muriel die...
Onze ervaring met Daglief is geweldig.
Ook telefonisch contact gehad met Muriel die mij uitstekend geholpen heeft en ook verbeteringen aandroeg waar ik niet aan gedacht had. SUPER!!!!!!!!

Annika

Ik heb contact opgenomen met Daglief omdat ik er niet helemaal uit kwam met mijn online bestelling. Ik werd vriendelijk geholpen en Muriël had enkele goede aanvullingen op het ontwerp van onze kaart.

Rogier Hagen

Prettige en makkelijke site, meedenkend personeel, snelle verzorging

N van den Bosch

We hebben een uitstekende ervaring met Daglief Rouwkaarten. De begeleiding was perfect en niets was hen teveel. Ze hebben ons enorm geholpen en bijgestaan en het drukwerk was prachtig. Wij zouden... We hebben een uitstekende ervaring met Daglief Rouwkaarten. De begeleiding was perfect en niets was hen teveel. Ze hebben ons enorm geholpen en bijgestaan en het drukwerk was prachtig. Wij zouden het zo weer doen en zullen waar we kunnen jullie aanbevelen. Het was in een woord perfect

Netty van den Berg

Snelle levering, heel fijn dat er meegedacht wordt en dat er suggesties voor aanpassingen worden gedaan.

Olav Ulrich

Uitstekend! Professioneel, toegankelijk, goed drukwerk, snel verwerkt.

Cobie Fox-Malipaard

Fijne ervaring met contact Daglief. Zowel telefonisch als ook per mail.
Goede service, mooie rouwkaarten qua materiaal en dessin.
Ook een pluspunt dat de medewerker nog kijkt hoe de kaart...
Fijne ervaring met contact Daglief. Zowel telefonisch als ook per mail.
Goede service, mooie rouwkaarten qua materiaal en dessin.
Ook een pluspunt dat de medewerker nog kijkt hoe de kaart eruit ziet en een nabewerking doet bijvoorbeeld uitlijnen. Puntje op de i.