Els Bouten

Het contact was super. We werden leuk ontvangen. Goede uitleg.

E-chopper

Het was een top dag

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Bedankt voor jullie komst Els!
Goed om te horen dat jullie een mooie dag hebben gehad :)

V beckhoven

Prachtig georganiseerd,vriendelijke ontvangst , duidelijke uitleg.

Pedaal to te metaal

Prachtige fietsroute/leuke opdrachten

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Ontzettend bedankt voor jullie komst en enthousiasme!
Leuk dat jullie er waren! :)

Familiedag

Het starten met een drankje of koffie met Limburgse vlaai was erg gezellig … even met iedereen bijpraten en dan starten met de activiteit. In groepen verschillende opdrachten uitvoeren met soms... Het starten met een drankje of koffie met Limburgse vlaai was erg gezellig … even met iedereen bijpraten en dan starten met de activiteit. In groepen verschillende opdrachten uitvoeren met soms hilarische foto-momenten. De dag afgesloten met een Sharing Diner in de sfeervolle serre van Liesbeth’s Grand Café !!

De Erfenis

Beschrijf hier je ervaring met deze activiteit

Leuke activiteit om met een groep te doen. De opdrachten zijn afwisselend en voor jong en oud geschikt !!

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Fijn om te horen dat jullie het allemaal naar de hebben gehad!
We vonden het gezellig om jullie deze dag te ontvangen :)

Gemeente Venray

Dagje Horst aan de Maas is een organisatie die de zaken goed regelt en goed geregeld heeft, haar zaken op orde heeft en iedere keer weer een leuke activiteit weet neer te zetten.

Crazy Game

Beschrijf hier je ervaring met deze activiteit

Geweldig! We hebben het spel gespeeld met ons team van de gemeente en hebben mensen op een leuke manier uit de comfortzone kunnen halen. Zelfs de mensen die normaal gesproken niet van dit soort... Geweldig! We hebben het spel gespeeld met ons team van de gemeente en hebben mensen op een leuke manier uit de comfortzone kunnen halen. Zelfs de mensen die normaal gesproken niet van dit soort "gekke" activiteiten houden vonden het nu wel geinig!

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Wat fijn om te horen dat iedereen zo'n leuke dag heeft gehad!
We vonden het erg gezellig om te gast te zijn in het mooie Venray! :)

v bussel

Zeer goede ervaring.

E chopper gehuurd

Beschrijf hier je ervaring met deze activiteit

Fijne middag gehad in de mooie omgeving van Horst. Goede uitleg over de e chopper door gezellige meneer.
Drankje en eten bij Liesbeth Grandcafé is ook zeker n aanrader.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Jullie bedankt voor het enthousiasme! :)

Familie Botman

Het was even onduidelijk waar we moesten zijn omdat het achter een grandcafe zit, maar daarna werden we goed begeleid.

Escape room

Beschrijf hier je ervaring met deze activiteit

Het was een erg leuke activiteit. Goed opgezet en duidelijke uitleg en nabespreking. We zullen het zeker aanraden bij andere mensen.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad!
Graag tot een volgende keer, bij één van onze andere activiteiten :)

Collega's Meerdal

Zeer goede begeleiding

De schat van Willem Vincent

Beschrijf hier je ervaring met deze activiteit

Wij vonden het een zeer leuke activiteit. We hadden ook geluk met het weer

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Jullie hadden inderdaad prachtig weer uitgekozen!
Bedankt voor jullie enthousiasme en graag tot een volgende keer :)

Lieke

Top

Lizzy

Top

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

Bedankt voor je recensie Lieke!
Leuk dat we deze activiteit voor jullie mochten verzorgen :)

Tom Coenders

Het was prima. Website gaf aan dat er geen bezorgkosten waren. Helaas bleek dit 30 euro te zijn. Ophalen moest in horst volgens de website. Bleek in America te zijn.
Moet wel zeggen dat ik...
Moet wel zeggen dat ik snel reactie kreeg op mijn vragen. Al met al was het prima maar er zijn verbeteringen mogelijk.

Xxl spellen pakket 3

Beschrijf hier je ervaring met deze activiteit

Spellen waren erg leuk! Helaas zaten er een aantal versleten spellen tussen maar daar hebben we tijdens het spelen geen last van gehad. Deze hebben wel reparatie nodig.

Hi Tom,
Bedankt voor je recensie!
Hi Tom,
Bedankt voor je recensie!
Nogmaals onze excuses dat er hier een aantal dingen zijn misgegaan. Deze spellen worden geleverd door een partner, waarmee we direct contact hebben opgenomen om deze problemen in de toekomst te voorkomen. De informatie op onze website hebben we direct aangepast.
Gelukkig hebben we het telefonisch alsnog goed voor jullie kunnen oplossen, bedankt voor het gesprek!
Graag tot een volgende keer, dan gaan we voor de 10! :)

Pieter-Jan Raijmakers

Alles in kannen en kruiken en aan alles gedacht!

Chopper-Codes

Beschrijf hier je ervaring met deze activiteit

Goed geregeld !! duidelijke uitleg door de gastheer.

Reactie Dagje Horst aan de Maas:

En of het gezellig was Pieter-Jan! :)
Nogmaals bedankt voor jullie enthousiasme!