CyclOn

Kwaliteit producten

Edwin

Top producten en klantenservice

Na

Goede producten, levering niet compleet

Reactie CyclOn:

Hallo Ben,
Hallo Ben,
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat de bestelling niet compleet geleverd is. Ik heb begrepen dat je hierover al contact met ons opgenomen hebt. Het missende product is jouw kant opgestuurd!
Vriendelijke groet,
Janneke - team CyclOn

Martijn Moit

Fijne website, geen popups of vervelende aanbiedingen. Verder snelle levering en fijne producten.

EKS VOF / Kurt Spelier

Leveradres die ik in gaf werd niet volledig overgenomen.

Reactie CyclOn:

Beste Kurt,
Bedankt voor je review. Het is een geautomatiseerd proces en als het nodig is kunnen we hier ingrijpen. We gaan er in het vervolg op letten of dit goed gaat!
Groet,
Janneke -...
Beste Kurt,
Groet,
Janneke - Team CyclOn

Wouter

Alles was goed verlopen. Duidelijke website, de producten werden snel geleverd en een handgeschreven berichtje meegestuurd. Het valt me op dat Cyclon niet alleen producten verkoopt maar ook... Alles was goed verlopen. Duidelijke website, de producten werden snel geleverd en een handgeschreven berichtje meegestuurd. Het valt me op dat Cyclon niet alleen producten verkoopt maar ook duidelijk uitlegt aan de hand van filmpjes en stappenplannen afgebeeld hoe je bepaalde werkzaamheden moet uitvoeren.

bitstream

Goede correcte service en goede producten

Martin Koberstein

Tot nu toe foutloos, altijd tevreden.

Kees

Zelfs twee keer zoveel gekregen, omdat het gewenste artikel niet op voorraad was. Met sympathiek briefje!