CVtotaal

Duidelijkheid van de verstrekte informatie
8.2/10
Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden ben je over de service van Cvtotaal
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
8.2/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Cvtotaal

Bert Gerlofsma

Geen communicatie mogelijk, levertijd is een lekkertje,na account aanmaken wordt de beloofde info niet gegeven, geen rechtsgeldige factuur,registratie voor garantie lijkt nergens op. Documenten zo... Geen communicatie mogelijk, levertijd is een lekkertje,na account aanmaken wordt de beloofde info niet gegeven, geen rechtsgeldige factuur,registratie voor garantie lijkt nergens op. Documenten zo der firma naam etc. Komt allemaal erg vaag over.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Beloof en sugereer geen zaken die er niet zijn

Loek Embregts

Nieuwe website werkt niet zoals de oude.
Nieuwe website werkt niet zoals de oude.
Website laat niet op elke pc . Factuur laat niet als pdf waardoor deze niet fijn kan uitprinten. Stel een vraag via chat wordt doorgestuurd naar medewerker en hoor je niets meer van. Ook op vraag via de app geen antwoord. Dus erg jammer dat de firma niet meer telefonisch bereikbaar is om vraag te stellen.

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Hoop dat de service weer wordt zoals we van cv totaal gewend waren. Met een email op dag van levering met leverings tijdslot en dat het factuur in pdf formaat gewoon mee gemaild wordt .

Mustafa Susam

Goede service.

Maarten

Niet

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Niet zelf zonder kennisgeving de aflever datum veranderen

Stephan van der Linden

Waardeloze service. Verkeerd product ontvangen

Service verlenen

Reactie CVtotaal:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent met onze service. Er is destijds inderdaad een verkeerd artikel geleverd bij u, dit is erg vervelend. Wij hebben dit doorgegeven aan de leverancier en zij hebben er toen voor u een nieuwe levering ingezet met het juiste artikel. Na dat wij dit bij u hebben gemeld gaf u aan dat het pakket op een ander adres geleverd moest worden, dit was helaas niet meer mogelijk omdat de zending al was gepickt in het magazijn. Wij hebben het voor u goed proberen op te lossen echter hebben wij niet aan al uw wensen kunnen voldoen, erg jammer maar niks aan te doen! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag van u per e-mail!
Met warme groet,
Klantenservice cv-totaal

Bob Hulshof

Mooie producten tegen een scherpe prijs en snelle levering

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Meerdere artikelen komen rechtstreeks vanuit meerdere leveranciers magazijnen, de mails over de levering was er één en dat hadden er drie moeten zijn. Dat is te verbeteren.

Wim Heijkoop

Omdat hij precies hetzelfde is als de oude ketel en precies paste

Alles goed geregeld

René Braaksma

Snelle levering en prijs gunstig

ZO DOORGAAN