FAST Amsterdam

Credifin heeft mij geholpen om openstaande facturen te innen bij een onwillige klant. Doordat Credifin een betalingstermijn is overeengekomen met de wanbetaler duurde het vier maanden voordat alles... Credifin heeft mij geholpen om openstaande facturen te innen bij een onwillige klant. Doordat Credifin een betalingstermijn is overeengekomen met de wanbetaler duurde het vier maanden voordat alles betaald was en ik over het geld kon beschikken. Maar het wachten heeft geloond, vandaag kreeg ik bericht dat de wanbetaler eindelijk alles heeft betaald. Nu is het wachten op de uitbetaling aan mij door Credifin, maar ik weet zeker dat dat netjes zal gebeuren.

Vve

Top bedrijf, goeie scores en zeer vriendelijk personeel. Zeer transparant en overzichtelijk systeem.

Fijn bedrijf, aardige medewerkers, hebben veel kennis van zaken, inzicht in mijn dossier is prima. Heb pas 1 x gebruik van ze gemaakt, ga in de toekomst zeker weer met ze in zee. Echte aanrader.

Mondzorg M

Top bedrijf, zeer veel inzet van de medewerkers, incasseren bijna alles, echt een aanrader

Lex

Fijn bedrijf, meerdere telefoontjes gepleegd en altijd netjes te woord gestaan.

Vitality4Animals

Goede ervaring met dit bedrijf. Netjes afgehandeld. Goed resultaat. Transparante communicatie.

Aardig en bekwaam bedrijf, alle stappen in het incassoproces zijn doormiddel van een tijdslijn prima te volgen, je kan ook precies zien wanneer de volgende actie is. Scores zijn goed, afrekeningen... Aardig en bekwaam bedrijf, alle stappen in het incassoproces zijn doormiddel van een tijdslijn prima te volgen, je kan ook precies zien wanneer de volgende actie is. Scores zijn goed, afrekeningen volgen nog de zelf de week. Top bedrijf.

ROPA

Na het aanmaken van een dossier, in slechts 2 stappen stappen, wordt dit direct ter hand genomen. De debiteur wordt nog dezelfde dag door Credifin met een aangetekende mail aangeschreven. Zeer... Na het aanmaken van een dossier, in slechts 2 stappen stappen, wordt dit direct ter hand genomen. De debiteur wordt nog dezelfde dag door Credifin met een aangetekende mail aangeschreven. Zeer effectief!

Stichting Nederlands - Duitse Bouwexport

Zeer snelle onderhandelingen, erg correct en beleefd en ook mee denkend.

State of Brands

Wij zitten met ons bedrijf in de fashion en willen onze focus houden op de core business. Daarom het is heel prettig om Credifin als vangnet te hebben bij niet betalende klanten! Zij ontzorgen ons... Wij zitten met ons bedrijf in de fashion en willen onze focus houden op de core business. Daarom het is heel prettig om Credifin als vangnet te hebben bij niet betalende klanten! Zij ontzorgen ons en dankzij hen ontvangen we bijna altijd alle betalingen. We zijn blij.