Lex

Fijn bedrijf, meerdere telefoontjes gepleegd en altijd netjes te woord gestaan.

Vitality4Animals

Goede ervaring met dit bedrijf. Netjes afgehandeld. Goed resultaat. Transparante communicatie.

Aardig en bekwaam bedrijf, alle stappen in het incassoproces zijn doormiddel van een tijdslijn prima te volgen, je kan ook precies zien wanneer de volgende actie is. Scores zijn goed, afrekeningen... Aardig en bekwaam bedrijf, alle stappen in het incassoproces zijn doormiddel van een tijdslijn prima te volgen, je kan ook precies zien wanneer de volgende actie is. Scores zijn goed, afrekeningen volgen nog de zelf de week. Top bedrijf.

ROPA

Na het aanmaken van een dossier, in slechts 2 stappen stappen, wordt dit direct ter hand genomen. De debiteur wordt nog dezelfde dag door Credifin met een aangetekende mail aangeschreven. Zeer... Na het aanmaken van een dossier, in slechts 2 stappen stappen, wordt dit direct ter hand genomen. De debiteur wordt nog dezelfde dag door Credifin met een aangetekende mail aangeschreven. Zeer effectief!

Stichting Nederlands - Duitse Bouwexport

Zeer snelle onderhandelingen, erg correct en beleefd en ook mee denkend.

State of Brands

Wij zitten met ons bedrijf in de fashion en willen onze focus houden op de core business. Daarom het is heel prettig om Credifin als vangnet te hebben bij niet betalende klanten! Zij ontzorgen ons... Wij zitten met ons bedrijf in de fashion en willen onze focus houden op de core business. Daarom het is heel prettig om Credifin als vangnet te hebben bij niet betalende klanten! Zij ontzorgen ons en dankzij hen ontvangen we bijna altijd alle betalingen. We zijn blij.

Coornhert Lyceum

Prettige samenwerking e.e.a. wordt goed en professioneel aangepakt.

Klein Hekkelder

Zeer correct. Klanten welke in een incasso traject waren gekomen Zijn door de goede afhandeling klant gebleven. Natuurlijk daarna wel met een beter betalingsmoraal.

Obido B.V.

100% score

PerformPartners

Van harte!!
Van harte!!
Niemand zou een incassobedrijf nodig willen hebben. Immers een tevreden klant betaalt. Dat zou je verwachten! Maar in die gevallen dat je wel die hulp nodig hebt, moet je echt bij Credifin zijn.
Goed volgbaar incassoproces , volledig transparant dankzij zichtbaar dossier met alle stappen in correspondentie en acties.