Liz

Een zeer accurate en volhardende aanpak! Als zzp-er heb ik gelukkig niet vaak van doen met wanbetalers, maar dit is de 3e keer dat ik naar volle tevredenheid met Credifin heb gewerkt. Er is betaald!

Noordpool Airconditioning

Wij doen al jaren naar volle tevredenheid zaken met Credifin. Ze lossen de problemen met onze te laat betalende klanten steeds correct voor ons op zodat wij ons op ons eigen werk kunnen concentreren.

Credifin doen wat ze beloven. In het systeem is goed te volgen welke acties er ondernomen zijn.

Vriendelijk contact en snelle afhandeling

Maarten Vermeulen

Credifin heeft 2 vorderingen van ons heel netjes opgehaald. De communicatie over het traject en de verschillende stappen was ook erg prettig. Ik kan ze iedereen aanraden. Dankjewel!

Dutch HammerHead BV

Netjes, snel en goed

LaManagement

Een efficiente en doortastende aanpak; uitmuntende informatie voorziening naar de opdrachtgever.

Judith Voogt

Zeer positief! Heldere communicatie, goed bereikbaar en namen goed initiatief in mijn rechtzaak. Fijn om het zo uit handen te kunnen geven!

Goed contact. Mooie oplossing voor de openstaande facturen. Kennelijk is men toch meer onder de indruk als men een mail krijgt van een instantie als Credifin. Ook oude debiteuren die ik zelf al... Goed contact. Mooie oplossing voor de openstaande facturen. Kennelijk is men toch meer onder de indruk als men een mail krijgt van een instantie als Credifin. Ook oude debiteuren die ik zelf al afgeschreven had worden toch nog binnengehaald.

Kim Kogan

I am satisfied with Credifin work on my behalf. I reported my problem to them, they immediately took action. Within a relatively short time they informed me of a re-payment schedule. Even though I... I am satisfied with Credifin work on my behalf. I reported my problem to them, they immediately took action. Within a relatively short time they informed me of a re-payment schedule. Even though I had to wait a few month for my money, I am glad that they succeded in getting it back for me! I woulod gladly recommend them to anyone who did not get paid by their employer.