Healthy Hairs

De ervaringen met Creative waren goed. De website is erg mooi geworden.

De ervaringen met Creative waren goed. De website is erg mooi geworden.

Bakker Sports

Tevreden over de snelle en goede kwalitatieve dienstverlening. Creative ICT snapt waar de vraag ligt en anticipeert hierop.

Bert van der Heide

De dienstverlening was voor mij een prettige ervaring en ik ben ook erg tevreden over de gemaakte website.

Gert-Henk Deters

Gert-Henk Deters Hairstyling heeft de samenwerking goed ervaren en vindt met name de kwaliteit / prijs verhouding erg goed. Daarnaast spreek het strakke design voor zich.

Auto Service Amersfoort

Ik ervaar de samenwerking met Creative ICT als erg prettig. Ik ken Creative ICT al vanaf het begin en zij snappen / visualiseren de ideeën goed in de vorm van concrete templates. Kortom, een fijne... Ik ervaar de samenwerking met Creative ICT als erg prettig. Ik ken Creative ICT al vanaf het begin en zij snappen / visualiseren de ideeën goed in de vorm van concrete templates. Kortom, een fijne samenwerking vanaf het begin.

Garagebedrijf Derwin Belt

Garagebedrijf Derwin Belt

Super, goede dienstverlening. Creative ICT denkt goed mee en ziet de kansen op de markt en weet deze te benutten.

Mevotex

Mevotex

Heel goed, Creative ICT snapt wat er bedoeld wordt en speelt goed in op de juiste vraagstelling. Creative ICT denkt goed mee en brengt goede input in

Ruben Buursen

Www.personaltrainerenschede.nl

Creative ict hanteert een eerlijke prijs, levert snel en houd je goed op de hoogte. Wanneer je zelf nog niet een goed beeld hebt over hoe de site eruit moet komen te zien helpen komen ze toch met... Creative ict hanteert een eerlijke prijs, levert snel en houd je goed op de hoogte. Wanneer je zelf nog niet een goed beeld hebt over hoe de site eruit moet komen te zien helpen komen ze toch met een heel mooi eindresultaat

Optie #1 Borne

Goede service

Altijd een goede service en snelle terugkoppeling.

Jan Dalezios

Aluteg B.V.

Creative ICT is een bedrijf wat meedenkt met de opdrachtgever en dat maakt het uiteindelijk een stuk makkelijker om tot een goed en effectief eindproduct te komen.