Diana Peters

H Vinke

De machine werkt niet

Reactie Crafts & Co:

Hallo Rita,
goed dat je een bericht achterlaat, vervelend te horen dat je bestelling niet werkt.
Hallo Rita,
Als je ons een mailtje kan sturen op customerservice@craftsandco.eu met je bestelnummer en wat er aan de hand is, gaan we kijken of we deze voor je kunnen vervangen.
We zien je mailtje graag tegemoet.
Groeten, Isabella - Crafts & Co

Een zeer goede ervaring!

Mevrouw

Snelle en nette service!

Joke Kooiman

De ervaring, dat ik heb met bedrijf is positief. Vorige week een nieuwe mini pocket printer gekocht. Vrijdags besteld, en zaterdag al in huis. Ik heb nog 2 andere producten in huis wat ik bij... De ervaring, dat ik heb met bedrijf is positief. Vorige week een nieuwe mini pocket printer gekocht. Vrijdags besteld, en zaterdag al in huis. Ik heb nog 2 andere producten in huis wat ik bij crafts en Co heb gekocht en dat heeft te maken met hotfoil namelijk de hotfoil applicator e n de hotfoil pennen. En dat is ook een hele leuke hobby. Waar je kaarten mee kan maken. Tot zover mijn review over Crafts & Co.

Martine Laureys

Alles top