Leon Schelvis

Altijd goede ervaringen.

Vlot in leveringen en bij problemen altijd een goed advies.

Klaas Boer

Goede service en afhandeling

Adequate informatie

Hans Tolman

Goed. Een min is dat de verkoper die ik sprak aangaf dat de notebook niet terug gestuurd kan worden. Echter staat dit niet op de site. Wel als je de betaling gedaan hebt.

Arthur Croonenberg

Uitstekend

Goede snelle service

Joeri Dierckx

Echt top !

Duidelijk website, scherpe prijs voor het product dat ik zocht, eenvoudige registratie en betaling, levering cf. afspraak.

Jean-Paul

Prima, de bestelde monitor werd op tijd geleverd en de prijs is competitief. De website is wel niet duidelijk over verzendkosten, bij aanschaf kon gekozen worden tussen geen verzendkosten of een... Prima, de bestelde monitor werd op tijd geleverd en de prijs is competitief. De website is wel niet duidelijk over verzendkosten, bij aanschaf kon gekozen worden tussen geen verzendkosten of een bepaald bedrag, dat is onduidelijk. Daarom waardeer ik bestelgemak af.

duidelijke omschrijving van het artikel op de website

Reactie Computer-Connections:

Beste Jean-Paul,
Beste Jean-Paul,
Fijn dat u de monitor juist en op tijd ontvangen hebt. Het zou inderdaad niet mogelijk moeten zijn om te kunnen kiezen tussen gratis verzending en een betaalde optie. Boven €100,- verzenden we altijd alles gratis. We gaan dit nakijken en verbeteren. Bedankt voor deze review waar we zeker wat mee kunnen om onze webshop te verbeteren.
Veel plezier met uw nieuwe monitor.
Computer Connections

kevin bras

Ze helpen je echt op weg. Ik heb geen verstand van glasvezel dankzij hun ben ik weer rijker aan informatie geworden en kon me klus daardoor afmaken.

Handelen snel, direct en vriendelijk

Bas

Goed, product besteld en levering was naar wens.

Helder.

Arne Meintjens/Higher ground productions

Uitstekend

Luisterend oor en technisch onderlegd

Hans

goedkoop en snel