Antoinette de Neef

Producten van kwaliteit en snelle verzending

Herman de Vries

Heldere adviezen op mijn vragen en de optie retour zenden plus crediteren. gaf mij het vertrouwen om de bestelling te plaatsen.

MJH Jenniskens

Top service, snelle verzending, laadkabel product was defect, binnen 1 dag een nieuwe toegezonden gekregen. Hartelijk dank

Yvonne Ritsema

Goed geadviseerd en fijne telefonisch uitleg!

Leo Uijtdewaard

Heerlijke warme sokken! Kan eindelijk weer de deur uit.

Carolina

Zeer slechte communicatie, product werkt NIET zoals beschreven

Reactie Comfort-Producten:

Beste Carolina,
Beste Carolina,
Bedankt voor uw review. Wij hebben elkaar gesproken. Onze service staat hoog in het vaandel zoals u kan lezen in alle andere reviews, ook bij u. We hebben uw onderhandschoenen hier onderzocht en ze werkten. Uiteindelijk is gebleken dat u de onder handschoenen op de fiets gebruikt, zonder 'over' handschoen. Dan wordt de handschoen wel warm, echter vloeit de warmte dan ook net zo snel weg, aangezien er geen isolatielaag overheen zit. Dit heb ik u ook geadviseerd, hopelijk heeft u veel comfort van uw onder handschoenen!
Vriendelijke groet,
Michiel

Prem jethu

Eerlijkheid betrouwbaar +snel.

Carolyn Kooiman President Dressage Stables

Super tevreden over dit bedrijf, verwarmde handschoenen gekocht waarbij 1 accu niet naar behoren functioneerde. Na 1 telefoontje werd er direct actie ondernomen en werd er een nieuwe accu... Super tevreden over dit bedrijf, verwarmde handschoenen gekocht waarbij 1 accu niet naar behoren functioneerde. Na 1 telefoontje werd er direct actie ondernomen en werd er een nieuwe accu opgestuurd. De verwarmde handschoenen kan ik overigens iedereen aanbevelen,zijn zeer comfortabel.