hermanvanlom@hetnet.nl

De bestelling door mij gedaan is goed ontvangen, Comfort-Producten heeft de organisatie van de online bestelling goed georganiseerd er werd geleverd volgens de planning. Heel goed!

Beschrijf hier uw ervaring

De snelheid en de facturering keurig verzorgd

Isabelle

Snelle feedback op klantenvragen. Snelle levering.

Cornelis

Alles vlot verlopen

Beschrijf hier uw ervaring

Berr heeft de tijd genomen om mijn vraag te horen en voor een oplossing te zorgen hiervoor dank

Conny van Viegen

Voor mij de 1e keer dat ik via comfort iets bestel. Goed product, snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede informatie rondom de levering door email.

Marcel Pluijmakers

Nog nooit zo een bedrijf tegen gekomen waar de medewerkers zo goed oplossingsgericht mee denken.
Uitstekend op de hoogte van hun artikelen én vriendelijke medewerkers.
Bij grote order is...

Ariane

Positief

Beschrijf hier uw ervaring

Sterke prijs, super snelle service, goede prijs-kwaliteit

RAATS Jef

Zeer goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Daar er op het ogenblik van de bestelling deze producten niet onmiddellijk beschikbaar waren.Is telefonisch door de firma met mij contact genomen en heeft men voorgesteld andere producten van recentere en betere kwaliteit diect te leveren zonder meerkost.Ook wat het eerste gebruik van de batterijen betrof bij in dienst name.Waarvoor hartelijke dank

Carlo Colsters

Mijn 1ste bestelling gedaan en ben zeer tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering , nette en degelijke produkten.
Als nieuwe klant zéér tevreden.

Evelyne Wijers

Het zoeken naar een verwarmd vest was geen eenvoudige zoektocht, totdat ik op de site comfort-producten kwam. Ik kreeg Bert aan de lijn en hij heeft mij enorm goed geholpen. Een dag later had ik het...

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service, snelle levering en altijd bereid voor het mee zoeken naar oplossingen.

Bas Boos

Ik heb met het bedrijf nog geen verdere ervaringen. Wel is mijn eerste ervaring positief.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede communicatie, snelle verzending, en goed verpakt. Het kilomanjaro warmte vest wat ik heb gekocht heeft 5 zones en werkt heel erg goed en vooral snel! binnen 2 minuten voel je al de warmte. De gebruikte accu van 10.000 mAh gaat lang mee (GP model 5 uur en Mophie model wel 8 uur).

Er zitten twee vakken in voor twee accu's en de kwaliteit is zeer goed. Wat minder is is de handleiding, dat stelt niks voor en de genoemde kleuren van 50 en 40 graden komen niet overeen met de knop op het vest.

Ik raad dit vest (model met 5 zones) echt aan als iemand een goed vest zoekt.