1982 beoordelingen

1982 Reviews

Kilomanjarum

Naast een meer dan prima website werd ik meer dan prima te woord gestaan

Goede spillenP

Oude luttikhuis

Prima service

snelle levering, goede communicatie

Jelke van Dronkelaar

Verwarmde sokken gekocht

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb nu wel de sokken maar ze hadden er wel wat duidelijker bij mogen zeggen dat ze accu's die er bij horen, voor anderhalf keer de prijs van de sokken, weet niet bij zitten. Beetje jammer

Reactie Comfort-Producten:

Beste Jelke, Bedankt voor de review, elke review is er één. Maar er staat letterlijk op de eerste zin van de tekst. Let op: deze sok heeft een accu-pack nodig om te functioneren. Deze vindt u... Beste Jelke, Bedankt voor de review, elke review is er één. Maar er staat letterlijk op de eerste zin van de tekst. Let op: deze sok heeft een accu-pack nodig om te functioneren. Deze vindt u hier onder bij gerelateerde producten of de sokken + accu-pack. Wij weten niet zo goed hoe we dit nog beter moeten verduidelijken? Ideeën of opmerkingen mag je altijd mailen zodat we deze misverstanden in de toekomst kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Team - Comfort-Producten

Hermans

Goede website snelle levering

Product geheel volgens verwachting

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service, kon product goed volgen en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Update Product geleverd omdat bestelde product niet voorradig was. Super opgelost zo!

Bouwers Van Braam-Minnesma - Diana Basten

Prima ervaring met Comfort-producten gehad.

Beschrijf hier uw ervaring

Dat bij Comfort-producten de service hoog in het vaandel staat is gebleken. De eerste bestelling voldeed niet aan onze verwachtingen en na overleg is een nieuwe bestelling geplaatst en werd tevens... Dat bij Comfort-producten de service hoog in het vaandel staat is gebleken. De eerste bestelling voldeed niet aan onze verwachtingen en na overleg is een nieuwe bestelling geplaatst en werd tevens de andere producten meteen mee retour genomen. Dat scheelt ons een hoop tijd en voor Comfort-producten en ritje minder.

Marius Janssen

Begin december 2019 heb ik bij Comfort-producten een paar verwarmde handschoenen besteld en correct ontvangen, voor mijn specifiek probleem was de capaciteit echter niet voldoende. Nadat ik mijn... Begin december 2019 heb ik bij Comfort-producten een paar verwarmde handschoenen besteld en correct ontvangen, voor mijn specifiek probleem was de capaciteit echter niet voldoende. Nadat ik mijn probleem aan Comfort- producten had uitgelegd hebben deze mensen mij kosteloos een paar handschoen gestuurd die wel perfect mijn handen warm houden.

Beschrijf hier uw ervaring

Voortaan heb ik tijdens mijn lange wandelingen in de vroege ochtend uren met mijn hond warme handen. Het bedrijf heeft mij een grote dienst bewezen!

Peter Zoetmulder

Snelle levering, goede tussentijdse informatie

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling netjes verpakt, product (verwarmde motorhandschoenen) voldoet geheel aan verwachtingen.

Bert van der Wielen

Ik heb, telefonisch, contact opgenomen met het bedrijf "Comfort Producten". Nadat ik diverse sites had bezocht om wat informatie in te winnen over een eventuele aankoop van (voor mij persoonlijk de... Ik heb, telefonisch, contact opgenomen met het bedrijf "Comfort Producten". Nadat ik diverse sites had bezocht om wat informatie in te winnen over een eventuele aankoop van (voor mij persoonlijk de beste) "Verwarmde handschoenen" kwam ik op de site van "Comfort Producten". Deze site geeft uivoerig uitleg over het door hen uitgebreid assortiment gevoerde producten, waaronder verschillende typen en merken - en daar was ik immers naar op zoek - "verwarmde handschoenen". De telefoon werd snel opgenomen en de betreffende persoon "Bert" heeft mij met zeer deskundig advies te woord gestaan.

Beschrijf hier uw ervaring

De adviseur ("Bert") die ik om advies vroeg tijdens het telefoongesprek, heeft mij a.h.w. aan de hand genomen en geheel vrijblijvend en neutraal geadviseerd waar ik op moest letten alvorens ik tot... De adviseur ("Bert") die ik om advies vroeg tijdens het telefoongesprek, heeft mij a.h.w. aan de hand genomen en geheel vrijblijvend en neutraal geadviseerd waar ik op moest letten alvorens ik tot aankoop van "verwarmde Handschoenen"zou overgaan. Zelfs positieve input over merken en typen handschoenen die hijzelf niet in zijn assortiment had en dus niet verkocht. Ik kreeg direct vertrouwen in de adviezen die ik kreeg en heb uiteindelijk de
"Verwarmde Handschoenen Thinsulate STORM 3" gekocht en ben daar tot op heden zeer tevreden over!