1997 beoordelingen

1997 Reviews

H Bos

Beschrijf hier uw ervaring

Wij krijgen ons geld niet terug!! De bedrijf houdt zich niet aan de wettelijke richtlijnen voor het retour sturen van producten. Eerst erg vriendelijk aan de telefoon, maar een oplossing wordt niet... Wij krijgen ons geld niet terug!! De bedrijf houdt zich niet aan de wettelijke richtlijnen voor het retour sturen van producten. Eerst erg vriendelijk aan de telefoon, maar een oplossing wordt niet geboden, bij onderzoek blijkt dat wij niet de enigen zijn met dit probleem.

Reactie Comfort-Producten:

Beste Hendrik Hans, Bedankt voor de review. Zoals ook telefonisch besproken zijn wij er om iedereen tevreden te houden, helaas lukt dat niet bij iedereen. Onze kant van het verhaal: U koopt... Beste Hendrik Hans, Bedankt voor de review. Zoals ook telefonisch besproken zijn wij er om iedereen tevreden te houden, helaas lukt dat niet bij iedereen. Onze kant van het verhaal: U koopt een artikel en wilt van de aankoop afzien. De jas is te klein. Geen probleem normaal gesproken nemen wij deze graag dezelfde dag nog retour of ruilen we deze om. Echter uw retourzending blijft maar op zich wachten... En als de jas dan uiteindelijk bij ons retour komt bevat deze ook nog eens gebruikerssporen waardoor het artikel voor ons alle waarde heeft verloren.... U kunt ons blijven bestoken met negatieve reviews maar wij doen er alles aan om iedereen tevreden te houden echter houdt het bij ons ook een keer op. Verder vinden we het jammer dat u iedere handreiking van onze zijde afslaat waardoor wij hierdoor de case sluiten. Met vriendelijke groet, Team Comfort-Producten

snelle levering

Angelique Zonneveld

Beschrijf hier uw ervaring

Gebeld voor informatie. Daarna hebben ze de bestelling direct geplaatst. De dag daarna was het pakketje al binnen in de duurdere variant, maar voor de prijs van de goedkopere versie welk ik besteld... Gebeld voor informatie. Daarna hebben ze de bestelling direct geplaatst. De dag daarna was het pakketje al binnen in de duurdere variant, maar voor de prijs van de goedkopere versie welk ik besteld had.

R R

Snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Zooltjes zijn goed blijven ongeveer 5 uur warm aanvankelijk van de temperatuur instellingen zijn allen wel wat aan de hoge kant

M.m.van Amerongen

1e ervaring was erg tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Werd eerlijk en professioneel geholpen.

Ellen Ravenhorst

Wat een fijn bedrijf! Telefonisch contact gehad alvorens de aankoop van verwarmde schoenzolen te doen. Goed advies, vriendelijk geholpen en prima product! Een aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring

Medewerker dacht met mij mee, adviseerde met verstand van zaken en het product is precies wat ik wenste!

Charlotte

Fantastische service!

Beschrijf hier uw ervaring

Product werkte niet naar behoren. Teruggestuurd en onmiddellijk nieuw gekregen. Contact via email verliep vlekkenloos. Ik ben zeer tevreden!!

Comfort-producten

Comfort-producten

Zeer positief

Tity

Beschrijf hier uw ervaring

Goede levering en mooie wanten!!!

Gert van Elst

Producten worden duidelijk geetaleerd. Ik kon eenvoudig datgene kiezen wat aan mijn wensen beantwoord.

Beschrijf hier uw ervaring

Na bestelling werd correct geleverd, het product voldoet tot op heden goed.