Goed. maak bijna bij elke reis gerbuik van Comfort Parking. alleen niet bij 1-2 daagse trips. dan Privium 1

Een hele goede ervaring

Triple-Safety

Over het geheel positief. De laatste tijd lopen de wachttijden echter op en dat is niet plezierig. 20-25 min wachten na het bellen om de auto op te halen is niet fijn.

tijthoff

Komen afspraken na

Professioneel en vriendelijk

A van Soest

Prima, we maken al langer gebruik van de diensten van Comfort Parking en het voldoet goed.

We hebben hier nu 2 keer geparkeerd en zijn op zich tevreden over de service, al hadden we de laatste keer overdekt parkeren geboekt maar bleek er bij aankomst geen plek meer te zijn waardoor we... We hebben hier nu 2 keer geparkeerd en zijn op zich tevreden over de service, al hadden we de laatste keer overdekt parkeren geboekt maar bleek er bij aankomst geen plek meer te zijn waardoor we gedwongen onoverdekt op het dak moesten staan.

Dit was volgens mij de 10e keer dat wij van Comfort Parking gebruik hebben gemaakt. Wij zijn altijd zeer tevreden over deze dienst verlening.

Prima geregeld, goede communicatie, aardige staff en goede prijs/kwaliteit verhouding