Alisha

Ik had een klacht over mijn bestelling maar kon comfort-kussen niet bereiken heb uiteindelijk het bedrijf gebeld dat op de verpakking stond die was wel te bereiken en we zijn er uiteindelijk uit... Ik had een klacht over mijn bestelling maar kon comfort-kussen niet bereiken heb uiteindelijk het bedrijf gebeld dat op de verpakking stond die was wel te bereiken en we zijn er uiteindelijk uit gekomen

Beter bereikbaar zijn

Pannekoek

Alles is duidelijk, makkelijk te bestellen en zeer snel geleverd

Ik had alleen geen mail gekregen wanneer het bezorgd werd dus stonden ze voor een dichte deur

Kali

We bestelden een orthopedisch hondenkussen op maat voor onze 10-jarige Deense Dog. Standaard kussens zijn vaak te klein wanneer hij uitgestrekt wil liggen. We ontvingen een mooi afgewerkt en stevig... We bestelden een orthopedisch hondenkussen op maat voor onze 10-jarige Deense Dog. Standaard kussens zijn vaak te klein wanneer hij uitgestrekt wil liggen. We ontvingen een mooi afgewerkt en stevig hondenkussen. Nu nog even afwachten wat het resultaat is maar hij ligt hier naast mij al in dromenland dus laat ons zeggen dat we goed gestart zijn!

Simpele en gebruiksvriendelijke website, duidelijke communicatie en supersnelle dienstverlening!

Momenteel niets

An

Perfect produkt, en super snelle levering

Super snelle levering

Meggie

Snelle levering. Alles prima verpakt en zonder beschadigingen

Prima ervaring

Miklee

Aanrader

veel keus, goede prijzen, snelle levering

adams marijke

Ik zocht een orthopedisch kussen voor mijn grote hond. Maar het mag niet met stof zijn wegens zijn allergie. Ik heb op vele plaatsen gezocht en op deze site heb ik het gevonden ! Ik heb het kussen... Ik zocht een orthopedisch kussen voor mijn grote hond. Maar het mag niet met stof zijn wegens zijn allergie. Ik heb op vele plaatsen gezocht en op deze site heb ik het gevonden ! Ik heb het kussen nog niet lang, maar lijkt mij wel stevig kunstleder. Mijn hond is in ieder geval blij met de aankoop !

levering naar België

Peggy

Zeer vlot

Bineke Pietersen

Mooie halsband, slechte communicatie

Duidelijke website

Communicatie mag echt wel behoorlijk verbeteren. Het ruilen van een product duurt inmiddels al een week

Cor

Ruime keuze en een echt goed product

Je kunt uit alle prijsklassen en materialen kiezen en evenzovele maten

gewoon doorgaan zo.