NV

Heel goed

Goed product en snelle levering

Nancy

Goede service, prima product, snelle bezorging. Als er een nieuw hondenmatras nodig is koop het het zeker hier.

Prima hondenkussen,mooie en goede kwaliteit....de hond is er heel blij mee en slaapt heerlijk.Goede telefonische bereikbaarheid en goede info gekregen van een vriendelijke medewerkster. De volgende... Prima hondenkussen,mooie en goede kwaliteit....de hond is er heel blij mee en slaapt heerlijk.Goede telefonische bereikbaarheid en goede info gekregen van een vriendelijke medewerkster. De volgende dag kwam het kussen al binnen, netjes ingepakt. Ook de prijs is oké.

Alles was prima in orde....kan geen punt bedenken wat beter zou kunnen.

Angela

Super tevreden, goede kwaliteit en werd zelfs gebeld of alles klopte met verzending

Klantvriendelijk

Paul

Keuze is reuze

Nop

Adrie van der Wagen

Zeer snelle levering van mijn op maat gemaakte orthopedische kussens voor de honden in de auto. Prachtig en degelijk gemaakt!

Mooie stoffen om uit te kiezen , goede duidelijke site. Kwaliteit en degelijkheid

Cleeren Heidi

Vlugge levering , zeer vriendelijk en behulpzaam

Prijs kwaliteit zeer goed

Blijf zo verder doen

I.Ruytink

Mooi antraciet matras voor mijn labrador

Imitatie-leer is superfijn schoonmaken. Mijn hond ligt er heerlijk en graag op en het is goed voor zijn heupen. Vind de kleur ook mooi. Het bedrijf heeft het vlot verstuurt en dit verliep soepel.... Imitatie-leer is superfijn schoonmaken. Mijn hond ligt er heerlijk en graag op en het is goed voor zijn heupen. Vind de kleur ook mooi. Het bedrijf heeft het vlot verstuurt en dit verliep soepel. Heel blij met het matras.

G.C. Willemsen

Goede en stevige honden mand. Superbij mee.

netjes en prima afgewerkt.

Geen.

Betty van der Woude

Goede communicatie en snelle levering

Schellevis