Beweging3.0 loc Nijenstede

Prettig contact met zowel TD als verkoop

Lichtenberg

Matig ik vind de snelheid van service niet optimaal en bulk voordeel kennen ze niet.

Reactie Coffee Fresh:

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw directe maar eerlijke review. Coffee Fresh is continu bezig met het verbeteren van haar dienstverlening. Wij hopen dat wij u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.

Beweging3.0

De koffie uit de bonnen machine is ok, de instant wordt als niet lekker ervaren. vaak storing aan machine. wel snelle storingsservice

Reactie Coffee Fresh:

Dekon Metaalbewerking BV

De klantbinding staat hoog angeschreven bij dit bedrijs. Goede service en snelle levering van produkten.

wEHKAMP

Goed contact, snelle afhandeling van klachten/vragen

Univé Noord-Holland

Goed bereikbaar, snelle service, vriendelijk personeel

Interieur ID BV

Vriendelijk en duidelijk

Trefpunt Duistervoorde

SPG

Gebruiksvriendelijke website,snelle service, ook bij klachten snelle afhandeling

Voogd en Voogd

Drink er alleen koffie van