Wanton

Geweldige zaak met enorm veel ervaring. Het personeel is enorm vriendelijk en staat altijd klaar om u zo goed mogelijk te helpen in de winkel. Allemaal harde werkers met een passie voor hun job.

Uw ervaring

Als moderne muziekstudio werk ik dagelijks met mijn PC. Dit is het hart van mijn zaak. Toen ik gekke problemen had met mijn PC hebben zij alles uit de kast gehaald om de problemen op te lossen op... Als moderne muziekstudio werk ik dagelijks met mijn PC. Dit is het hart van mijn zaak. Toen ik gekke problemen had met mijn PC hebben zij alles uit de kast gehaald om de problemen op te lossen op korte tijd. Daarbovenop kreeg ik ook enorm veel uitleg over de build van mijn PC alsook de oorzaak van de problemen, de oplossingen en hoe ik mijn PC nog sterker kon maken. Alles bij elkaar een geweldige ervaring en een top service.

Alpay Agil

Mooie winkel met veel opties en zeer hulpzaam personeel.

Uw ervaring

De voeding die ik had besteld was niet meer op voorraad en ben vrijwel onmiddelijk gecontacteerd geweest om dit te bespreken. Ben geholpen geweest om een prachtig en zelfs beter alternatief te... De voeding die ik had besteld was niet meer op voorraad en ben vrijwel onmiddelijk gecontacteerd geweest om dit te bespreken. Ben geholpen geweest om een prachtig en zelfs beter alternatief te kiezen in hetzelfde budget.

Steven

Goede service!

Aangename ontvangst, correcte service

Van Goethem

Prima produkt

goede levering

Jan Dewettinck

Uw ervaring

Goede bediening. Het was even wachten op een onderdeel, maar bij telefonische navraag werd altijd direct een update gegeven.

Codima Gent

Mooie site 👍

Uw ervaring

Snelle afhandeling en verzending van de gekochte producten. Goede verpakking van de spullen helemaal top👍

Stefan Biessen

Snel & Correct

Goede prijszetting , binnen termijn geleverd , zakelijk

Acos IS EM/BA

Acheteur défense belge

Wim osteopathie

Zeer goed

Uw ervaring

Punctuele levering en erg goede service
Toen ik er zelf niet uit kwam hebben ze mij geholpen om de installatie op de harde schijf te krijgen Top !

Vlotte bestelling en levering

Zeer tevreden