John Spruijt (middenkoor Cantu)

Ik heb vandaag mijn eerste bestelling gedaan bij Chorusonline, een arrangement van Fix you van Coldplay. OP de website kon het arrangement beluisteren zodat ik wist wat ik ging aanschaffen. Het is... Ik heb vandaag mijn eerste bestelling gedaan bij Chorusonline, een arrangement van Fix you van Coldplay. OP de website kon het arrangement beluisteren zodat ik wist wat ik ging aanschaffen. Het is een goed verzorgd pakket en de MP3 bestanden zullen door mijn koorleden zeker gewaardeerd worden.

Duidelijke website met een makkelijke "route

Reactie ChorusOnline:

Mooie review, waarvoor dank. Ons team werkt hard om, ook in deze vreemde Corona-tijd prachtige arrangementen te publiceren.
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je...
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres gestuurd.

Vocal Group NootScenario

Snel en goede service, veel keus, mooie arrangementen

Snel en goede service, veel keus, mooie arrangementen

Reactie ChorusOnline:

Mooi rapport voor het ChorusOnline Team, altijd weer fijn om te horen dat klanten zo tevreden zijn !!
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres...

marjon geldof

persoonlijk

heb ik niet

Reactie ChorusOnline:

Dank jullie voor de mooie review !

TrenT Voices

Altijd snelle reacties en mooie arrangementen

snelheid van leveren

Reactie ChorusOnline:

Weer een groep die aan de slag gaat met mooie arrangementen, altijd weer een bijzonder idee voor ons team dat ons werk ook daadwerkelijk door onze klanten wordt uitgevoerd !
Het kadootje voor...

Topvocals

Meer dan tevreden, de ideale manier om je koor mooie muziek te laten zingen, gebruiksvriendelijk, functioneel en topkwaliteit

Communcatie

Nvt

Reactie ChorusOnline:

Perfecte score, leuke manier om zo de maandag te starten !

La Poko

Zeer tevreden, erg snel en betrouwbaar

snelle reactie en levering

geen tips

Reactie ChorusOnline:

Mooie cijfers op deze vrijdagochtend ! Dank voor het vertrouwen en geniet van jullie arrangement!
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je mailadres...

Rob van den Aarsen / Stichting BOV

We hebben voor de eerste keer besteld, en het is eigenlijk wel heel erg gemakkelijk.....

Overzichtelijk en snel

eigenlijk niet

Reactie ChorusOnline:

Mooi dat de eerste keer goed bevallen is ! Dank voor de review.
Geniet van de muziek en graag weer tot een volgende keer.
Het kadootje voor het invullen van de review wordt meteen naar je...
Mooi dat de eerste keer goed bevallen is ! Dank voor de review.
Geniet van de muziek en graag weer tot een volgende keer.

Wienen

Prima kerstarrangementen

eenvoudige muziek met backingtracks

niet alle backingtracks zijn even vet

Reactie ChorusOnline:

Leuke review waarvoor dank !

Tolad

Superfijne site met veel keus aan liedjes

Duidelijk, veel keus, arrangementen zitten goed in elkaar

Reactie ChorusOnline:

Mooi rapportcijfer voor ons team, dank voor de review !!

Bram Verstraete

Snel en makkelijk de partituren digitaal beschikbaar. Oefenbestandjes zijn grote meerwaarde!

Ruime catalogus met inkijkexemplaren en ook luisterfragmenten van arrangementen (voor de verschillende bezettingen)

Reactie ChorusOnline:

Dank voor de review. Een 7 als eindcijfer... dat valt ons wat tegen , als we ergens kunnen verbeteren horen we het graag !