De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Veel wisselende tandartsen. Jammer dat je je niet bij één tandarts kunt laten behandelen. Vooral wanneer je angstig bent is dat veel fijner dan wanneer je elke keer weer met een ander persoon te... Veel wisselende tandartsen. Jammer dat je je niet bij één tandarts kunt laten behandelen. Vooral wanneer je angstig bent is dat veel fijner dan wanneer je elke keer weer met een ander persoon te maken krijgt en je maar moet afwachten hoe die reageert.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Kliniek telefonisch onbereikbaar voor het maken van een afspraak. Na in totaal anderhalf uur in de wacht te hebben gestaan wordt de verbinding steeds verbroken.

Eén aantal tandartsen...

Eén aantal tandartsen lachen de angst van de patiënt doodleuk weg en maken er grapjes over. Dat voelt erg onveilig, alsof je een aansteller bent. Het stelt iig geenzins gerust. De assistentes daarentegen zijn een stuk begripvoller op dat gebied.

Door Jansen

Ik heb nu mijn klikgebit. En wat ben ik er ontzettend blij mee Ik kan alles weer eten en kauwen meneer v Kemenade Heel erg bedankt Wat een vak man ben je

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Alles ging perfect Ook als ik op het laatste moment moest verzetten

Jady

Zeer slecht

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Een grote grap, heel die CDC kliniek. Een grote geldklopperij, met de tanden eruit halen waren ze erg snel, met factureren waren ze ook erg snel. Alleen jammer dat het daadwerkelijke bedrag wat ik... Een grote grap, heel die CDC kliniek. Een grote geldklopperij, met de tanden eruit halen waren ze erg snel, met factureren waren ze ook erg snel. Alleen jammer dat het daadwerkelijke bedrag wat ik moest betalen bijna 2000 euro meer is dan dat op mijn begroting stond. En uiteindelijk heb ik nog niet eens mijn definitieve gebid. Oplichters. Meer woorden heb ik er niet voor.

Gerda

Geen enkele informatie of antwoorden op vragen.
Onbetrouwbare medewerkster die antwoorden belooft maar niet geeft

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

foute diagnoses en behandelingen waardoor kosten onbetaalbaar worden . veel te lage begrotingen kosten vele malen hoger.
Jagen mensen die het niet kunnen betalen extra op kosten waardoor ze...
Jagen mensen die het niet kunnen betalen extra op kosten waardoor ze financiele problemen krijgen maar hebben ze schijt aan is alleen maar verdienmodel daar

Petra Verdult

Super raad iedereen aan om hier heen tegaan. Mijn dank aan dhr Zemarak Nabi .ik kan weer lachen

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

De rust die daar worst uitgestraald is top

Robert scheurwater

Super..

Nvt

Charlene

Super goed! Alle medewerkers zijn lief, er werd naar me geluisterd duidelijke plan ook nadelen werden duidelijk aangegeven geen spijt van mijn keuze!! Gehele prothese is niet makkelijk, je moet veel... Super goed! Alle medewerkers zijn lief, er werd naar me geluisterd duidelijke plan ook nadelen werden duidelijk aangegeven geen spijt van mijn keuze!! Gehele prothese is niet makkelijk, je moet veel geduld hebben en je krijgt weinig voeding binnen veel vloeibaar en zacht... opnieuw uitvinden om te eten en dat is niet pijnloos maar na herstel gaat het steeds beter. Geen negatieve ervaring gehad pas 2 maanden me prothese maar ik kijk uit naar october voor de definitieve!!

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Sterke punten: aardig personeel, duidelijk uitleg en proces, goede communicatie!
Geen negatieve ervaring dus geen verbeterpunten

Maria Verhagen

Vriendelijk ,maar achteraf zeker niet kundig

6 kronen laten maken .Het resultaat is ronduit slecht

Klop

Na intake analyse werd me een bedrag van 9 tot 12.000 euro voorgerekend voor een complete gebitsreparatie (boven en ok onder, want dat was volgens de tandarts dringend noodzakelijk), na een tweede... Na intake analyse werd me een bedrag van 9 tot 12.000 euro voorgerekend voor een complete gebitsreparatie (boven en ok onder, want dat was volgens de tandarts dringend noodzakelijk), na een tweede röntgenfoto werd de begroting ineens € 16.000 en zou complete anesthesie nodig zijn, na veel heen en weer gebel, steeds anderen aan de lijn gekregen, was behandeling pas drie maanden later mogelijk. Een andere tandarts er naar laten kijken: gebit onder is nog in prima conditie, tanden boven zijn twee dagen later verwijderd en binnenkort worden de eerste implantaten voor een klikgebit geplaatst voor in totaal € 5000. CDC oogt professioneelmaar is dat alleen maar als het op onnodige geldklopperij gaat, wees gewaarschuwd!

geen sterke punten

Top