De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

R.Dihal

Ik ben al heel lang patiënt.

Alles ging goed.

B.

Ontvangst was prima

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Geef duidelijk aan dat jullie ook met een max BMI werken. Door mijn lipoedeem heb ik overgewicht maar als jullie een waist/hip meting zouden toepassen dan val ik binnen de "veilige" marge. Angst... Geef duidelijk aan dat jullie ook met een max BMI werken. Door mijn lipoedeem heb ik overgewicht maar als jullie een waist/hip meting zouden toepassen dan val ik binnen de "veilige" marge. Angst voor de tandarts heeft me bij jullie gebracht maar nu wacht toch een behandeling zonder narcose waardoor ik nu weer aan het twijfelen ben. Misschien waren mijn verwachtingen toch te hoog

Maasdam

Goed maar er werd het meest aandacht besteed aan de mooiste maar ook de duurste behandeling.
Met een offerte van twintigduizend euro maak ik verder geen gebruik van hun diensten

Zie bovenstaand punt

anoniem

Heel positief

Ik ben zeer tevreden

M. Gaasbeek.

Je wordt door iedereen die daar werkzaam is heel vriendelijk ontvangen en om vragen te beantwoorden nemen ze de tijd en zonodig wordt er een collega bij geroepen en de afhandeling van de behandeling... Je wordt door iedereen die daar werkzaam is heel vriendelijk ontvangen en om vragen te beantwoorden nemen ze de tijd en zonodig wordt er een collega bij geroepen en de afhandeling van de behandeling wordt eveneens in alle rust gedaan en als er iets niet duidelijk mocht blijven dan ligt dat aan de patiënt zelf !!!

Altijd geweldig !!!

Zo doorgaan !!!

Luiten

Nee

Vriendelijke mensen

Ga zo door

Henny Arendsen

Zeer goed en vriendelijk.

Jan van Es

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Nog niet. Was pas de eerste keer

Kees de Waal

Prima, vriendelijk personeel

Reactie CDC Complete tandzorg:

Bedankt Kees dat je telkens een review schrijft en mensen laat weten hoe je ons ervaren hebt. Dat waarderen we zeer! Groetjes van ons allemaal.