Carglass

Tegelzetbedrijf kerez

Zeer tevreden, gelijk geholpen.Terwijl ik me Afspraak niet heb bevestigd.

Zeer tevreden

Bram

Aan te raden

Uw ervaring

Super snel geholpen, tijdens het wachten werden mijn ramen gezeemd en de automatten schoongemaakt. Was binnen 20 minuten weer weg na het laten maken van een sterretje in de ruit.

Kapper

Uitstekend heel goed gedaan

Super

Will

1 minuut na 1700 uur en geen afspraak meer mogelijk

Uw ervaring

Ik kom 1 minuut na 1700 uur aan bij de vestiging in Maastricht die gewoon open is om een afspraak te maken voor een nieuwe ruit. Helaas ik ben te laat zegt de vriendelijke meneer, om 1700 sluit de... Ik kom 1 minuut na 1700 uur aan bij de vestiging in Maastricht die gewoon open is om een afspraak te maken voor een nieuwe ruit. Helaas ik ben te laat zegt de vriendelijke meneer, om 1700 sluit de zaak, of ik het maar via de website wil proberen. Verbouwereerd verlaat ik het pand om 17.05 uur, de klant staat centraal?

M. Labots

Slopers

Uw ervaring

Na het indienen van een klacht werd ik door Carglass en haar companen "medewerkers" glashard voor leugenaar uitgemaakt, de leugens van de francise vestiging werden voor waarheid aangenomen... Na het indienen van een klacht werd ik door Carglass en haar companen "medewerkers" glashard voor leugenaar uitgemaakt, de leugens van de francise vestiging werden voor waarheid aangenomen...
De DAB+ antenne is gesloopt evenals de afdekkap op de raamstijl (Carglas zei dat deze miste)maar de afdekkap mist niet... Hij is alleen beschadigd door de slopers van medewerkers.
Overal zaten vieze vingers en kit op de met textiel bedekte kappen van de deurstijlen
Ik zou me als organisatie kapot schamen om me te laten vertegenwoordigen door deze charlatans.
Rest mij om de waarheid via socials te delen teneinde anderen te behoeden voor de uw organisatie.

Laag achtend,

M. Labots

B. Groot

Uitstekende services

Uw ervaring

Alles prima geregeld bij Carglass.

G van de Bovenkamp

Uitstekend

Sophie

Top service!

Uw ervaring

Enorm goed geholpen door Lennert in Den Bosch. Alle ruiten netjes gepoetst en de auto gestofzuigd, kon snel de weg weer op met een nieuwe ruit!

Trees Ramautarsing

Zeer tevreden!

Uw ervaring

Goede service en er word vakwerk geleverd. Zeer goed geholpen door Kasper en z'n collega die net een maand in dienst is. Ook erg vriendelijk.