Petra van Leeuwen

Ik ben erg blij met Canvas Company! Regelmatig bestel ik foto’s van onze zoon Sam op canvas van 20x20 cm. Hiermee willen we de babykamermuur versieren en op die manier Sams groei en ontwikkeling... Ik ben erg blij met Canvas Company! Regelmatig bestel ik foto’s van onze zoon Sam op canvas van 20x20 cm. Hiermee willen we de babykamermuur versieren en op die manier Sams groei en ontwikkeling vastleggen. De foto’s op canvas van Canvas Company zijn van goede kwaliteit, en we zijn erg blij met de scherpe prijzen, de gratis verzending en de zorgvuldige manier waarop de producten verpakt en verstuurd worden!

Scherpe prijzen
Zorgvuldige manier van verpakken en verzenden
Gratis verzending

Véronique Malfait

Wij waren super tevreden!!! gaan zeker nog bij jullie bestellen

snelle levering

Janita Thakoer

Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Echt super

De snelle levering is top

Oneill Tieman

De foto was erg scherp en de service was top!

dat je de foto voor de tijd kan laten controleren, is erg fijn.

Charlotte

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. Ik vind wel dat de canvas van dichtbij een beetje wazig is. Van een afstand zijn ze wel mooi

De levering was erg snel. Binnen een paar dagen al in huis
Korting op het moment dat je meer besteld

Geen tips

Karlijn Verbeek

Goede, snelle en duidelijke service.
Goede, snelle en duidelijke service.
Er wordt ook goed weergegeven hoe je product eruit komt te zien tijdens het selecteren van je bestelling. Daarbij ook veel opties om uit te kiezen qua materialen, formaat, lijsten en effecten.

Zie bovenstaand

Idi Hofkens

Top!!

Snel en goed!

Nee

bas brounen

Erg fijne ervaring. Snelle levering en goede informatievoorziening over levertijden en status van bestelling.

levertijden is sneller dan albelli. Daarnaast spiegelen ze de fotos waardoor er niks verloren gaat aan de randen.

collage van fotos klanten zelf laten maken voor minder extra geld. Dit kan bij albelli wel.

Saar Zuyderwijk

Schoonouders waren er erg blij mee.

Persoonlijk vind ik dat het doek er strakker op had gemogen.