Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

Fam. Vanlaerhoven - van Valen

Eerste keer een camper gehuurd, geweldige ervaring!

Goede begeleiding, ophalen en terugbrengen zeer goed geregeld

edwin

Vakantie met drie kinderen waarvoor we de Familie Stapelbed hebben gehuurd. Het was onze eerste camper ervaring. Om deze reden kozen we voor Camperhuren.nl om ervan verzekerd te zijn dat er onderweg... Vakantie met drie kinderen waarvoor we de Familie Stapelbed hebben gehuurd. Het was onze eerste camper ervaring. Om deze reden kozen we voor Camperhuren.nl om ervan verzekerd te zijn dat er onderweg geen problemen zouden ontstaan. En dat klopte. Alles zeer prettig verlopen vanaf het online huren, ophalen tot en met het inleveren.
Onderweg enkele vragen waarop ik steeds keurig te woord werd gestaan.
Al met al een zeer prettig bedrijf

service gericht. Zeer vriendelijk personeel

M. Hammann

TOP!!!

Camper superschoon en zeer comfortabel.

Nee

Sabine Hendriks

Heerlijke vrijheid, echt een super fijne camper, van alle gemakken voorzien

comfort en erg makkelijk te bedienen

geen op- of aanmerkingen

Antonio van den Heuvel

Ruim aanbod van goed verzorgde campers. Zeer duidelijke communicatie en uitstekende service.

Full service. Nette campers.

Het was een race tegen de klok om na late oplevering de veerboot te kunnen halen. In de oplevertijd had Camperhuren.nl wat flexibeler kunnen zijn.

E. Bos

Heel goede ervaring. Fijne camper van vele gemakken voorzien!

Vriendelijke service. Volledigheid inventaris. En fijn dat de camper niet oud is, maar zelfs behoorlijk nieuw.

Scheerlijnen voor luifel. Biotabletten voor de WC vonden wij niet zo'n succes vanwege de onfris blijvende geur.

Laros

Leuke nieuwe ervaring om op een andere manier te kamperen.

mooie nette camper, goede en duidelijke service.

Camper vooraf even motorisch checken, meteen bij wegrijden brandde het lampje al, is niet heel prettig om reis mee te starten.
De pannen rammelen erg onderweg, beter vast zetten dmv anti slip....
De pannen rammelen erg onderweg, beter vast zetten dmv anti slip. Ook wellicht slimmer om ipv stenen servies bv servies van mepal te gebruiken, minder kwetsbaar.
De schoonmaak aan de binnenzijde liet te wensen over, kastjes en buitenzijde koelkast voelden plakkerig aan.
op de matras lag alleen een hoeslaken, zou prettiger zijn als daar ivm hygiene een betere beschermlaag overheen zit.

Mathijs Duisdecker

Het huren van een camper bij camperhuren.nl is een prettige ervaring geweest. Zowel de service als het gemak van het huren zelf als de camper zijn zeer goed bevallen. De camper die wij hebben... Het huren van een camper bij camperhuren.nl is een prettige ervaring geweest. Zowel de service als het gemak van het huren zelf als de camper zijn zeer goed bevallen. De camper die wij hebben meegekregen was zo goed als nieuw en van alle gemakken voorzien.

Onthaal, camper zelf en service

Nvt

Pieter en Cindy

Inmiddels voor de vierde keer een camper gehuurd bij camperhuren.nl. Wij zijn weer erg tevreden over de camper, altijd kregen wij een erg nieuwe camper. Deze keer met 9 traps automaat, wat ook in de... Inmiddels voor de vierde keer een camper gehuurd bij camperhuren.nl. Wij zijn weer erg tevreden over de camper, altijd kregen wij een erg nieuwe camper. Deze keer met 9 traps automaat, wat ook in de bergen erg fijn rijdt.

Nieuw materiaal

Margreke Kloosterman

Fijn bedrijf om een camper te huren!

Veel keus in campers, nieuwe modellen, goede communicatie

Check op schoonheid chemisch toilet