harry Wolters

Dit is de éérste keer dat ik wat bij dit bedrijf bestel en dat is mij goed bevallen.

Winfactor

Bijzonder snelle levering, maar belangrijker: er wordt goed doorgevraagd voor welk doeleinde het product gebruikt wordt, hoe de akoestiek van de ruimte is waarin het bedrijf zich bevindt en op basis... Bijzonder snelle levering, maar belangrijker: er wordt goed doorgevraagd voor welk doeleinde het product gebruikt wordt, hoe de akoestiek van de ruimte is waarin het bedrijf zich bevindt en op basis daarvan adviseert men het juiste product. In ons geval een Sennheiser headset. Wij mochten er zelfs één testen, maar of dat gebruikelijk is, weet ik niet.

Service- en klantgericht.

Let's Talk Profit

Codelogic is een prima bedrijf met een goede service verlening.

TrapXpress

Snelle levering en makkelijk te bestellen! Tussentijds goed op de hoogte gehouden wanneer we de levering konden verwachten.

STIPT

Welwillend maar verkeerde product geleverd

Goed, goede communicatie, informatie en service

Product is nog niet binnen...

Reactie Callcenterhardware.nl:

Helaas was het product tijdelijk niet voorradig bij Sennheiser waardoor de levering langer heeft geduurd dan verwacht. Uiteindelijk is het product 2 dagen later dan normaal verzonden naar de klant.

Klantenservice

Na offerteaanvraag via website, dezelfde dag nog telefoon gehad van één van de consultants. stelde zeer uitgebreide vragen om te oordelen welk product voor ons het beste past

snelle reactie, vakkundig advies

B2B Advisor

Goede ervaring bij de 1e keer bestellen.

Snel en goede producten.