Cadix

Frank

Ik heb mijn doelstellingen bereikt

Lars

Het was een goede training. Guideon was een prettige instructeur, met veel kennis en ook humor om het leuk te houden.
Soms vond ik het wel snel gaan, maar dat heeft ook met mijn blanco...
Soms vond ik het wel snel gaan, maar dat heeft ook met mijn blanco voorkennis te maken.

Alex

Goed voorbereid, altijd behulpzaam en de cursus blijft interessant door de hele tijd. Bedankt!

matthijs

Goede uitleg, wel vrij prijzig voor wat het is.

Fedor

Top trainer met kennis van zaken, en tevens heel erg aardig!

Daphne

Veel geleerd. Zeker als je deze cursus als een opfrissing gebruikt of eerder al de basis hebt geleerd bij een andere opleiding wordt het veel duidelijker. Voor mensen waar heel het tekening lezen... Veel geleerd. Zeker als je deze cursus als een opfrissing gebruikt of eerder al de basis hebt geleerd bij een andere opleiding wordt het veel duidelijker. Voor mensen waar heel het tekening lezen nieuw is kan het nog lastig te begrijpen zijn.

Erik Daams

Aardige man die duidelijk uitleg geeft en ook kijkt naar de wensen van de cursist

Laurens

Gaat soms iets te snel waardoor je het kwijt bent wat je moet doen. kan ook aan mij liggen want ik ben niet zo snel als ik moet opletten.

Patrick

Cursus is bevat veel informatie.

erick schoenmakers

Helemaal tevreden