Irene Smyrek

Dat was allemaal in orde en mijn dochter was zeer blij met haar koralenverrassing voor hun huwelijksdag

Reactie Cadeau.nl:

Dat lezen wij graag Irene. Bedankt voor je mooie woorden!

Nikki Polder

Site is overzichtelijk. Veel leuke spullen

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe review Nikki!

Wytze Visser

Jammer, slecht product ontvangen en retour gezonden

Beste Wytze,
Beste Wytze,
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben een aantal keer contact proberen op te nemen over deze situatie, maar dit is helaas niet gelukt. Mocht je in de toekomst nog open staan voor een compensatie, dan horen wij dit uiteraard graag. Het is namelijk niet de bedoeling dat je een ontevreden gevoel overhoudt aan je bestelling bij ons!

Trip

Uitstekende webshop. Ondanks dat ik het verkeerde artikel had besteld, mocht ik het artikel houden en ik kreeg ik m’n geld terug.

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je een positieve ervaring bij ons hebt overgehouden. :)

Marieke Van weenen

Goede ervaring mee! Ruime keus snel geleverd goede producten

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. :)

Girya Fit

Leuke spullen en aardige klantenservice!

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze geboden service. Ik wens je veel plezier met je bestelling!

Ricky van den Berg

Top

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor de mooie score Ricky!

A

Breed assortiment en heel snelle levering.

Fijn om te lezen. :)
Veel plezier met je bestelling!

Ronald344

Leuk assortiment, maar niet zo groot (althans voor mijn doelgroep).

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je feedback! :)

Claudia

Snel verzonden en de producten zijn erg leuk! Precies zoals op de website wordt aangegeven. Top!

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe review Claudia! Veel plezier met je bestelling. :)