Tendaro bvba

goede prijzen

Administratiekantoor HvH

In eerste instantie twijfelde ik omdat de naam stunter meestal staat voor goedkoop. Echter testen ze zelf welke HP laptop het beste is, kopen dan de laptops met de beste samenstelling in partij in... In eerste instantie twijfelde ik omdat de naam stunter meestal staat voor goedkoop. Echter testen ze zelf welke HP laptop het beste is, kopen dan de laptops met de beste samenstelling in partij in en verkopen die door aan hun klanten. De laptop kon ik meteen ophalen en garantie werd uit hun zelf door hun netjes geregeld. De HP laptop is super snel omdat er een snellere ssd inzit, snelle videokaart, meer dan voldoende inter geheugen en een betaalbare snelle processor. Bij HP zelf of andere verkopers zit er meestal een bottleneck in de snelheid omdat er op bepaalde onderdelen bezuinigd wordt waardoor de hele laptop veel trager is.

Richard

Laatst hier een plotter aangeschaft,prima afgeleverd,Tijdens de installatie had ik een vraag over het soort papier en hoe ik dit het best kon instellen. Ik heb hier 2 keer over gebeld en ben... Laatst hier een plotter aangeschaft,prima afgeleverd,Tijdens de installatie had ik een vraag over het soort papier en hoe ik dit het best kon instellen. Ik heb hier 2 keer over gebeld en ben welgeteld nooit meer geholpen.Dit zou toch beter moeten kunnen.

Reactie CAD Stunter:

Geachte heer,
Geachte heer,
In uw review geeft u aan dat u een vraag had over een van onze producten maar dat u niet bent teruggebeld. U mag van ons aannemen dat we elke dag ons uiterste best doen om iedereen zo goed en snel mogelijk van informatie te voorzien zodat klanten een weloverwogen beslissing kunnen nemen. Helaas is dit bij uw aanvraag misgegaan en dat spijt ons. We nemen uw klacht ter harte en nemen ons voor dit te verbeteren. Wij wensen u desalniettemin veel plezier met uw gekochte product.

Ekoprint

Laatst een nieuwe printerkop voor mijn IPF750 besteld en ontvangen. Oude printerkop had bij nozzelcheck cyaan een enkele onderbreking. Wilde geen risico lopen en heb nieuwe gekocht. Na een paar... Laatst een nieuwe printerkop voor mijn IPF750 besteld en ontvangen. Oude printerkop had bij nozzelcheck cyaan een enkele onderbreking. Wilde geen risico lopen en heb nieuwe gekocht. Na een paar weken foutmelding! Oude printerkop weer terug gezet, kaar keer laten reinigen en hij werkt weer verder prima! CAD stunter gebeld en het lag aan een vervuild systeem. Heb voor ze zekerheid even naar capping station gekeken waar printerkop rust in uit stand. Zag er redelijk uit. Waarom heeft mijn oude printer kop geen last van!

Helaas niet

Patrick

Werkt erg snel en krijgt goede spullen geleverd!

Snel en correct.

CADworks

Diverse keren apparatuur gekocht, scherpe prijzen en snelle levering!

Scherpe prijzen!

SNH architecten BNA

Ik ben tevreden over Cadstunter.
Bij de laatste bestelling was er wat fout gegaan, maar dit is naar tevredenheid opgelost.

Duidelijke site.
En producten die alleen met ons vak te maken hebben.

QL Projectburo

Er is duidelijk gecommuniceerd wat wanneer geleverd gaat worden door middel van een email. Netjes!

BR

Ik ben erg tevreden over het aankoopproces bij CAD stunter. Er wordt goed meegedacht en vrijblijvende adviezen gegeven.
Ook werd geholpen met het versneld leveren van de laptop. Ook vragen...
Ook werd geholpen met het versneld leveren van de laptop. Ook vragen achteraf worden behulpzaam afgehandeld.

Goede communicatie en verstand van programma's en vakwereld.

Spacevalue

Tot op heden positief!