BY-POS

Moscatiello

Supersnelle service! Top!!!

Goede kwaliteit

Hans

Veel op voorraad, duidelijke informatie

Assortiment

Zoektermen uitbreiden

N3D-Productions

Snelle service goede producten, veel keuze

ik heb 2 keer het bestelde artikel ontvangen

doe zo verder

Pure SB Cosemtics

Uitermate teleurstellend! Bel om hulp bij de instelling van de kassa bomprinter. Krijg ik als antwoord dat de printer buiten de garantieperiode valt en ik dus geen onbetaalde hulp krijg ook niet... Uitermate teleurstellend! Bel om hulp bij de instelling van de kassa bomprinter. Krijg ik als antwoord dat de printer buiten de garantieperiode valt en ik dus geen onbetaalde hulp krijg ook niet bij het doorgeven van de juiste printerinstellingen. Voor hen een fluitje van een cent. Ik weet in ieder geval waar ik nooit meer moet zijn om iets te bestellen voor mijn zaak!

zijn er niet

SERVICE BIEDEN!!

Kijkze

Zeer slechte service! Apparaat gekocht wat je niet zelf kan beheren wat alleen zij kunnen. Stond nergens en ook niet aan ons mede gedeeld. Met een oplossing komen ze niet maar willen het product ook... Zeer slechte service! Apparaat gekocht wat je niet zelf kan beheren wat alleen zij kunnen. Stond nergens en ook niet aan ons mede gedeeld. Met een oplossing komen ze niet maar willen het product ook niet terug nemen. Ook mails worden pas na meerdere malen aandringen beantwoord.

Goede prijs

Service is waardeloos en moet veel beter. Geef om je klanten.

vendetta spellencentrum hilversum

Zeer goed

goed geholpen met een keuze van de scanner die ik nodig had

Annemie Simons

Klantenservice 0,0. Van de 24/7 online hulp is geen sprake. Eerste bestelling is ook meteen de laatste.

Klantenservice kan 100% beter. Niets waard

Teunis Automotive B.V.

Slecht

Voorraad

Zorg voor personeel op de afdeling klantenservice die geschikt zijn voor de taak en met de benodigde kennis van zaken. Beter advies met betrekking tot 'verplichte' serviceovereenkomsten bij aan te... Zorg voor personeel op de afdeling klantenservice die geschikt zijn voor de taak en met de benodigde kennis van zaken. Beter advies met betrekking tot 'verplichte' serviceovereenkomsten bij aan te schaffen producten in verband met updates e.d. Zorg voor een (betere) registratie van de serienummers van DataLogic producten.

Oxfam Wereldwinkel Halle-Beersel VZW / Jean Rimez

Beantwoordde helemaal aan de verwachtingen

Duidelijke info , snelle uitvoering

onger&dust