BY-POS

Wat vindt u van het product?
7.8/10
Wat vindt u van de levering?
7.8/10
Wat vindt u van Online service?
7.4/10

By Diga

Al veel orders geplaats, maar nog géén problemen gehad!

DNGB

Product bestellen incl. advies was prima. Maar na een probleem het het product heb ik contact gehad met uw medewerker op de afdeling sales met een accent. Deze meneer is niet echt de vrolijkste en... Product bestellen incl. advies was prima. Maar na een probleem het het product heb ik contact gehad met uw medewerker op de afdeling sales met een accent. Deze meneer is niet echt de vrolijkste en klantvriendelijk. Dit houdt mij wel tegen om een positief advies af te geven.

marktzicht

Verschrikkelijk, van het woord service hebben ze bij dit bedrijf nog nooit gehoord! ik zou zeggen koop hier nooit iets, mocht je iets terug willen sturen omdat het product niet doet wat hij moet... Verschrikkelijk, van het woord service hebben ze bij dit bedrijf nog nooit gehoord! ik zou zeggen koop hier nooit iets, mocht je iets terug willen sturen omdat het product niet doet wat hij moet doen zeggen ze: Retour word niet aangenomen! te Belachelijk voor woorden

Numan

Ordered two devices from BY-POS and delivered them in a timely fashion, even faster than other providers.