BY-POS

Wat vindt u van het product?
7.8/10
Wat vindt u van de levering?
7.8/10
Wat vindt u van Online service?
7.2/10

kick off indoor

Wat een ervaring! Ik kreeg trillingen toen ik bestelde

Bernard Roerdink

Duidelijke informatie, goede deal kunnen sluiten

QuidelOrtho

Product werd helaas geleverd met vertraging net toen ik het dringend nodig had.

Skibicki

Niet goed, bundel besteld, in 1e instsntie geen software ontvangen, daarna werkte link niet. Helpdesk kon mij niet helpen. Doorverwezen naar belgisch telefoonnummer. 2 uur in wacht. Toen via zebra... Niet goed, bundel besteld, in 1e instsntie geen software ontvangen, daarna werkte link niet. Helpdesk kon mij niet helpen. Doorverwezen naar belgisch telefoonnummer. 2 uur in wacht. Toen via zebra maar die vonden mijn abonnement niet.
Uit wanhoop na 4 dagen tijd verklooien maar apart software gekocht. Die werkt nu wel. Geld bundel dus voor niets. Had beter alles los gekocht

Wereldwinkel Kessello

Wij bestelden een bar-code/QR-code lezer. De meegeleverde handleiding is beperkt en werkt met barcodes. De via chat gevraagde handleiding is uitgebreider maar ook enkel met barcodes. Een... Wij bestelden een bar-code/QR-code lezer. De meegeleverde handleiding is beperkt en werkt met barcodes. De via chat gevraagde handleiding is uitgebreider maar ook enkel met barcodes. Een handleiding voor een barcode lezer met enkel barcodes ??????