BY-POS

Wat vindt u van het product?
7.8/10
Wat vindt u van de levering?
7.8/10
Wat vindt u van Online service?
7.2/10

Versluijs

Slecht, 24 uurs levering werd meer dan een week. Factuur opgevraagd maar nog steeds niet ontvangen...

Wilbert

Goede en snel reagerende klantenservice, uitstekend geholpen bij vragen over het product.

Chiel

Order werd ongevraagd en zonder informatie geannuleerd. Vraag is wanneer krijg ik mijn geld terug? Telefoon werd opgehangen op de vraag hoe snel ik mijn geld terug kreeg.

Checkline Europe B.V.§

De filter functie op de website werkt niet fatsoenlijk en hierdoor inmiddels twee keer een printer besteld met uiteindelijk de verkeerde opties. Uiteindelijk natuurlijk mijn eigen fout maar als er... De filter functie op de website werkt niet fatsoenlijk en hierdoor inmiddels twee keer een printer besteld met uiteindelijk de verkeerde opties. Uiteindelijk natuurlijk mijn eigen fout maar als er een filter wordt ingesteld voor bijvoorbeeld thermal transfer en de printers die worden weergegeven hebben dat niet is het erg verwarrend. By-Pos maakt het niet zoveel uit, die berekenen een restock charge en daarmee is het voor hun afgehandeld. Voortaan misschien ergens anders bestellen.