P.Seebregts

Snel verstuurd mij bestelling en hoop morgen the ontvangen.

Duidelijk beschreven

Rene

Snel, makkelijk bestellen van UV-ledstrips. Snelle levering (volgende dag)

Zie bovengenoemd. Maar ook goede extra informatie over het product. Heeft mij veel geholpen.

Zo in stand houden

David van Dijck

Snelle verzending en zeer goede service!

Snel en correct!

June19

Snelle afhandelingen

Je hoeft geen grote hoeveelheden te bestellen

Willem Goudappel

Prima geholpen, de door mij bestelde led strip de volgende dag keurig verpakt in de brievenbus.

Duidelijke informatie op de website, snelle levering.

Loes Roos / Tanager Eco-Services en Heliconia Inn in Panama

De service was fantastisch. Ik had nog maar 3 dagen voor vertrek naar het buitenland en wilde graag een combinatie van led licht creeren om nachtvlinders in Panama te kunnen lokken en observeren. Ik... De service was fantastisch. Ik had nog maar 3 dagen voor vertrek naar het buitenland en wilde graag een combinatie van led licht creeren om nachtvlinders in Panama te kunnen lokken en observeren. Ik had zelf geen flauw idee wat ik nodig zou hebben en twijfelde ook aan hoe en wanneer ik dat dan kon maken. Maar samen met Erik aan de telefoon en per email en met de soldeer service kwamen we er uit en nu ik in Panama ben kan ik zelfs 3 sets verlichting maken en gaan we een vergelijkingsexperiment op zetten. Ik ben echt heel blij met het stukje persoonlijke technische assistentie! En uiteraard ook voor de kennis over de echte uv led lichten en hun gevoeligheid voor vocht. We gaan het bekijken. Op iNaturalist Tanager zullen uiteindelijk de nachtvlinder fotos geplaatst worden.

Heel duidelijk in de soorten verlichting. Er zijn weinig plekken waar je echt uv led licht kunt kopen.

De soldeer service mag van mij wel wat meer aandacht. Ik kwam erachter via de telefoon.

Jos Olaerts

Zeer goede service !

Overzichtelijke site.

1 artikel met foutieve informatie (werd snel rechtgezet)

Stemabeheer bv

Snelle verzending
Product zoals beschreven

Snelle verzending

Iets meer informatie op de website

JM

Dik in orde!

Transparante info.

Melissa Bodeman

Fijne communicatie

Mooie producten

Je krijgt een bevestiging ook al heb je niet betaald, dit zorgt voor verwarring “heb ik nou al betaald?”