Prijs kwaliteit verhouding
Snelheid reparaties
9.8/10

Verhorst

Gegevens van mijn ene telefoon overgezet naar de andere, nadat ik zelf er niet uitkwam. Gewoon geweldig!

Snelle en eerlijke service met tips voor onderhoud.

Huisman

Zoals altijd zeer positief

Klantvriendelijk, duidelijke afspraken die ook worden nagekomen

niet bekent

Mijn ervaring met Budget Fix is goed je word er bijzonder goed geholpen ze luisteren goed wat de klachten zijn en het wordt in korte tijd opgelost

De bijzondere vriendelijkheid stelt je meteen op je gemak

Verbeterpunten vind ik niet nodig hij is heel erg aardig en luistert goed wat de klachten zijn en handelt daar ook naar

Raymond

Scherm van mijn iPhone was binnen 1 uur gerepareerd. Top service!

Eerlijk, snel en deskundig. Hier kom ik terug.

Geen.

Prive

Positieve indruk door ziekte “even” niet geweest maar naast grote kennis groot menselijk optreden

Zie boven lijkt mij

Andrea

Reparaties

Snel, vakkundig, vriendelijk

Nicky

Telefoon wilde niet meer opladen en simkaart had geen bereik meer

Duidelijke uitleg over diagnose van telefoon, prijs werd van te voren ook gemeld en er werd gevraagd of ik akkoord ging met de prijs om het toestel te laten repareren, kwaliteit goed, heel... Duidelijke uitleg over diagnose van telefoon, prijs werd van te voren ook gemeld en er werd gevraagd of ik akkoord ging met de prijs om het toestel te laten repareren, kwaliteit goed, heel klantvriendelijk en super service, al met al zeker een aanrader!

Fam. Katkar

Harde schijf van ps4 console laten vervangen door een nieuwe. Snel, goed en professioneel geholpen. Zeker een aanrader voor reparatie en IT werkzaamheden. Ze nemen echt de tijd!

Professionele aanpak, word naar de klant geluisterd en samen naar de beste oplossing gezocht.

Reactie BudgetFix:

Beste Fam. Katkar,
Bedankt voor uw review.
Wij zijn blij te vernemen dat u tevreden bent. Uw feedback is belangrijk voor ons.
Wij wensen u veel plezier met de ps4 en vernemen graag...
Beste Fam. Katkar,
Bedankt voor uw review.
Wij wensen u veel plezier met de ps4 en vernemen graag wanneer u weer van onze diensten gebruik wilt maken.
BudgetFix