Pm Verbruggen

Weet niet
Heb nog niets ontvangen
Gr.peter

Oldebroek

Ondanks dat het bedrijf vakantie had, bleek zeer snel contact mogelijk. Bij bestelling werd constructief meegedacht en goede raad gegeven. Alles in overleg en tevens keurig geleverd

Sijmon lautenbach

Prima afspraak en levering

Van vliet

Volgens afspraak en op tijd geleverd, in overleg met de chauffeur de stenen netje geplaatst.

Op Afspraak

V.D.Bestrating

Eens maar nooit meer zeer slechte planning .
En zeker niet klantvriendelijk naar de klant

Planning

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Leveringen worden zoveel als mogelijk in overleg met de klant ingepland. Bij de ene leverancier hebben we meer invloed op de daadwerkelijke leverdatum dan bij de andere leverancier.
We geven...
We geven altijd een leverdatum door zodat u weet waar u op kunt rekenen. In dit geval was er de wens om de order de laatste dag voor de vakantie te laten leveren. Helaas was dit niet mogelijk bij onze leverancier en is de levering eerder ingepland om stagnatie van de werkzaamheden te voorkomen. Dit is netjes doorgegeven per e-mail.
Ons advies, bestel tijdig en vraag vooraf naar de mogelijkheden om teleurstellingen te voorkomen.

Wulffaert

Prima en tijdige levering

goede website

Marc Overheul

Snelle service en levering, prettig contact!

Prettig contact, snelle levering

A.Veldhuizen