Wendy Van der Hoek

Keurig verpakt en bezorgd, alleen de verzendkosten vooe 1 liter fles 9,95 is erg duur.

Verpakking en service

Verzendkosten

Reactie Budget-Bestrating.nl:

De meeste onderhoudsartikelen hebben we in Staphorst op voorraad. Zelf afhalen is wellicht een mooie optie om bezorgkosten te voorkomen. Neem hiervoor eerst contact met ons op om teleurstellingen te... De meeste onderhoudsartikelen hebben we in Staphorst op voorraad. Zelf afhalen is wellicht een mooie optie om bezorgkosten te voorkomen. Neem hiervoor eerst contact met ons op om teleurstellingen te voorkomen.

Krale

Goed geholpen, snel reactie en levering

Advies voor het gebruik van de juiste stenen/tegels

rutger stolk

goede service en vriendelijk

1 je hoort 1 dag van te voren wanneer de levering is en dat is vervelend want kan hele week zijn, toevallig werk ik nu thuis maar anders was het wel een probleem geweest, kan niet zomaar zeggen,... 1 je hoort 1 dag van te voren wanneer de levering is en dat is vervelend want kan hele week zijn, toevallig werk ik nu thuis maar anders was het wel een probleem geweest, kan niet zomaar zeggen, morgen neem ik vrij en om nou uit voorzorg de hele week vrij te nemen..........
2 per produkt heeft andere site een beeld hoe het in een tuin ligt, hier was 1 foto ligt, ik wilde graag een tegel maar de kleur was te blauw maar googelen bij anderen was hij niet zo blauw. Budget stuurde meteen een goede foto, heel servicegericht. Tip per produkt meer foto,s plaatsen bv hoe het ligt, dat verkoopt beter

Reactie Budget-Bestrating.nl:

1. Wij werken er aan om verder vooruit te plannen qua bezorgingen. Dit proces verschilt per leverancier. Overigens is het niet nodig om thuis aanwezig te zijn als de losplaats gemarkeerd wordt. De... 1. Wij werken er aan om verder vooruit te plannen qua bezorgingen. Dit proces verschilt per leverancier. Overigens is het niet nodig om thuis aanwezig te zijn als de losplaats gemarkeerd wordt. De chauffeur neemt vooraf nog contact op zodat u eventueel telefonisch de losplaats kunt bespreken.
2. We werken aan het toevoegen van de afbeeldingen. Overal praktijkbeelden van plaatsen blijkt toch nog wel lastig te zijn. Mocht u een foto hebben van uw afgeronde project die wij mogen gebruiken dan houden we ons uiteraard van harte aanbevolen.

Goris van Zanten

Je word telefonisch zeer goed geholpen en doen al het mogelijke om je verder te helpen

Zoeken voor alles en oplossing!!!

Engelen Beheer Spaubeek BV

Correcte afhandeling van de order

website en prijsvoering

n.v.t.

Zwaan

Klantgerichtheid bij telefonische vragen. Heldere website met eenvoudig bestelsysteem. Goede informatie via de e-mail over de dag van levering. Correcte plaatsing van de pakketten stenen door de... Klantgerichtheid bij telefonische vragen. Heldere website met eenvoudig bestelsysteem. Goede informatie via de e-mail over de dag van levering. Correcte plaatsing van de pakketten stenen door de chauffeur

Mulder

Zeer goed

klant vriendelijk en mee denken

nee

Jpl