8.5/10

Eddy

Goed bedrijf, heel klantvriendelijk.

Bongartz

Zeer goed, heel tevreden.

Goed bereikbaar, er wordt met je mee gedacht in oplossingen. Prima service, snelle levering

Een klein verbeterpuntje, niet zozeer voor budgetbestrating maar voor Excluton. Zij komen met een mega grote vrachtwagen met een grote draaicirkel. Hierdoor kon er niet ter plekke gelost worden en moesten we een noodoplossing zoeken. Heel vervelend.

R. Schaeffers

Prima en adequate afhandeling van bestelling.
Snelle reactie op vragen.

Arie

Prima service . Op locatie wezen kijken in Sliedrecht. Konden er ook op zondag terecht. Zeer snelle levering. En alles netjes weggezet. Helemaal tevreden

Openlucht showroom in Sliedrecht

H.A.J. Fokken

Goede prijs en goede kwaliteit

goede website

Hoge bezorgkosten

SteengoedID

Fijne collega's

Van Leeuwen

Prima. Ik had gator voegzand besteld en is allemaal prima gegaan. Als het nu ook nog doet wat het belooft ben ik helemaal blij.

Gewoon duidelijk en lage verzend kosten.

wjp. bouma

Zeer goede ervaring.

Stefan Struyk

Zeer goed! Snelle levering, en ook nette aflevering! Goeie stenen voor scherpe prijs .

Evt stenen leveren op pallets, zak nu uit elkaar als je folie doorsnijd

L. Coolen

Contact opgenomen met Henk en hij kon mij goed te woord staan en adviseren.

Goed telefonisch advies, zelfs wordt er een aanvulling op mijn offerte gedaan omdat dezelfde persoon ziet dat ik nog iets vergeten was. Dit allemaal in overleg.

Verzendkosten aan de hoge kant. Deze pakketten worden met gewone pakketdienst bezorgd, de prijs van een pakket is niet zo hoog als de verzendkosten die berekend worden. Vanaf €750,- franco bezorging maar dit vind ik ook aan de hoge kant.