koenjer

website overzichtlig

Als ,zo in mijn geval vraag om de stenen/tegels te leveren op maandag of dinsdag wat ook is vermeld, dan verwacht ik niet dat de planner van Kijlstra mij belt (donderdags ervoor) dat de chauffeur over 45 minuten bij U is.
Ik moest toen in alle haast vrij nemen om de schuttingen thuis verwijderen. Als men aan de afgesproken afspraak hadden gehouden , was dat weekend de schuttingen verwijderd.

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Bij vrijwel alle leveringen ontvangen we in een eerder stadium informatie over de levering. We begrijpen uw teleurstelling over het niet ontvangen van deze informatie.

Het aangeven van een voorkeursdag is geen garantie dat dit mogelijk is. Pas na bevestiging door ons is dit definitief.

Peter Hermans

Goede levering en mooi op tijd hele goede ervaring met budget bestrating

AW. Broeks

Snelle levering, netjes afgeleverd.

Alleen niet gebeld van te voren zoals was aangegeven, was nu geen enkel probleem maar dit is misschien nog een aandachtspuntje

Goede producten tegen redelijke prijs, goede service

Zie bovenstaande

Reactie Budget-Bestrating.nl:

Bedankt voor de tip. We ervaren het als bijzonder waardevol om informatie en tips over leveringen te ontvangen.

Hans Schilperoort

Ben goed voorgelicht over de te kiezen stenen voor ons terras. Bestelling was snel binnen, kreeg een telefoontje dat e.e.a. kon worden opgehaald.

Bijzonder vriendelijke en behulpzame mensen, vondt het erg prettig dat ik een aanhangwagen kon lenen.

Roy

Goed overlegd en snel besteld.

Kundig en eenvoudig te bestellen.

Volgende keer zou ik graag de korte vrachtwagen aanvragen. Nu 360 stapelblokken met de hand moeten verplaatsen.

Brog schoonmaakdiensten

Prima geholpen.
Na telefonisch contact bestelling binnen een aantal dagen binnenšŸ‘šŸ»

Henk S

Erg tevreden. Goed product en een zeer vlotte levering