Liesbeth Suijkerbuijk

Goede website en snelle levering

Sandra Avort

Soms ontbreekt informatie waarvoor iets mogelijk gebruikt zou kunnen worden

Reactie Broedersgezondheidswinkel.nl:

Bedankt voor je positieve beoordeling. We begrijpen ook wel je vraag om meer informate over bepaalde producten, maar we zijn helaas aan allerlei wet- en regelgeving gebonden die vervolgens wordt... Bedankt voor je positieve beoordeling. We begrijpen ook wel je vraag om meer informate over bepaalde producten, maar we zijn helaas aan allerlei wet- en regelgeving gebonden die vervolgens wordt getoetst door bijvoorbeeld de NVWA. Als je aanvullende vragen hebt, kun je beter even bellen of rechtstreeks mailen.

Jacobs

Via email duidelijk advies gekregen n.a.v. mijn klachten.

wendy kok

Goede, nette persoonlijke bezorging

Jo Zijlmans

Ik moet helaas concluderen dat ik zeer ontevreden ben, buiten het feit dat ik mijn bestelling vandaag pas bij een verdeelpunt kon ophalen na 10 dagen(omdat ik een melding kreeg dat het al 2 dagen... Ik moet helaas concluderen dat ik zeer ontevreden ben, buiten het feit dat ik mijn bestelling vandaag pas bij een verdeelpunt kon ophalen na 10 dagen(omdat ik een melding kreeg dat het al 2 dagen bij het ophaalpunt lag) zijn werkelijk alle 10 de pakjes crackers ingedeukt en alles gebroken. Buiten het feit dat distributeurs er nooit voorzichtig mee omgaan kun je als verkoper ook beter zorg dragen voor de verzending en de inhoud afdoende beschermen. Dit was niet het geval met als resultaat €65 aan crackers weg. En dat voor iemand die ze nodig heeft.
Het is dat ik dit mailtje vandaag binnen krijg om te beoordeling te plaatsen en ik zal nog met jullie contact opnemen voor en oplossing. Maar deze eerste bestelling was een grote teleurstelling, helaas.

P Van Ierland

Prima service

Reactie Broedersgezondheidswinkel.nl:

Bedankt voor je positieve beoordeling, maar ik wil toch nog graag even reageren op jouw punt over beter aangeven wanneer een product niet voorradig is. Wij proberen zo goed mogelijk de actuele... Bedankt voor je positieve beoordeling, maar ik wil toch nog graag even reageren op jouw punt over beter aangeven wanneer een product niet voorradig is. Wij proberen zo goed mogelijk de actuele voorraad van een bepaald product weer te geven en we putten daarbij uit vooraadciijfers van onze eigen (web)winkel maar ook uit die van enkele groothandels. Die voorraadcijfers worden meerdere keren per dag bijgewerkt, maar 100% actueel en kloppen, is niet altijd mogelijk. En zeker wanneer bepaalde producten tegen een tijdelijk leveringsprobleem aanlopen, onstaat vaak een run en zijn de voorraadcijfers zeker niet altijd actueel.

Ankie Sibering

Goede communicatie en snelle bezorging

Matthijs van Eendenburg

Product is goed!