Gerard Borghuis

Alles verloopt naar wens altijd, houden zo !

Dat ze eerder reageren op berichten

Phily Oomen-Gorisse

Zeer vriendelijke medewerkers, zeer professioneel, weten heel goed waar ze mee bezig zijn, complimenten, is fijn om artikelen bij hen te kopen

Nelleke

Alles was in orde

Therapiecentrum.eu

Perfecte service

Marianne van Staveren

Niets meer dan LOF 😀👍👏👏en al heel lang klant, OOK sinds wij in Emmen zijn gaan wonen en sturen mensen nog steeds door, voor een goed advies, naar deze SUPER reformwinkel!
DANKJEWEL dat...
DANKJEWEL dat jullie er zijn voor zovelen😀👏💜💐

elvera Kaczmarek

Mijn ervaring met uw winkel is goed. Helaas is mijn laatste bestelling (januari 2024) nog steeds niet door mij ontvangen. Wel heb ik meerdere emails ontvangen van de verlader mbt de bezorging.... Mijn ervaring met uw winkel is goed. Helaas is mijn laatste bestelling (januari 2024) nog steeds niet door mij ontvangen. Wel heb ik meerdere emails ontvangen van de verlader mbt de bezorging. Echter in de email vermelde bezorgdatata en bezorgtijden is helaas niemand verschenen. In de laatst-gestuurde email zou de bestelling weer naar U teruggestuurd zijn. Bij info bij Uw Klantenservice werd mij toegezegd de bestelling met een andere pakketdienst opnieuw te verzenden. Tot op heden nog niets vernomen.

Hannie Somers

Heb alleen positieve ervaringen met dit bedrijf!!!!

Bram van Zorge

Uiterst goede ervaring