joeri van steenberghe

Het hout is van goede kwaliteit maar 2 jaar na elkaar problemen met de levering, zonder te verwittigen staat er plots een pallet voor onze deur. Ik had uitdrukkelijk in de bestelling gevraagd om... Het hout is van goede kwaliteit maar 2 jaar na elkaar problemen met de levering, zonder te verwittigen staat er plots een pallet voor onze deur. Ik had uitdrukkelijk in de bestelling gevraagd om hetgeen we vorig jaar meemaakten niet meer te herhalen. Even op voorhand verwittigen wanneer de levering plaatsvind kan toch niet zo'n probleem zijn. Naast de wkaliteit van het product is de levering minstens even belangrijk !!!! Kan veeeeel beter

informatie over levering

Johan

Goede prijs en snelle levering

Van Kemenade Eric

Steeds goed geholpen.

geen bedrijf

Vlot, goed geregeld

Eddy

Ruim aanbod brandhout, snelle levering, vriendelijke chauffeur

Website is perfect. Het kan niet beter.

Beatriz sanz

They did not delivery on the date agreed

Respect delivery dates even if they arrive late.

Brandhout com

Snelle levering en hout brand goed.

Geen verbeterpunten nodig.

machiels willy

Ernstig, klantvriendelijk en stipt. Hout van hoge kwaliteit.

Philippe Stubbe

Uitstekende houtkwaliteit maar de levering liet veel te wensen over! Bij eerste poging tot levering aankomst 4 uur later dan voorziene leveringstijd en met een 10 tonner vrachtwagen voor 1 palletje.... Uitstekende houtkwaliteit maar de levering liet veel te wensen over! Bij eerste poging tot levering aankomst 4 uur later dan voorziene leveringstijd en met een 10 tonner vrachtwagen voor 1 palletje. Batterij heftruck leeg dus levering niet mogelijk. Volgende dag opnieuw geprobeerd (2 uur later dan voorzien) en wederom met veel te grote vrachtwagen. Heftruck ongeschikt om op grind te rijden en dus nauwelijks leverbaar. Pallet uiteindelijk midden oprit laten staan. Niet voor herhaling vatbaar!. Ofwel leveren met kleinere vrachtwagen ofwel met heftruck die op grind kan rijden (grotere wielen).

Levering niet optimaal

Black Smoke BVBA

Goede levering, matige administratie

Bij een houtsoort de verschillende opties weergeven, grootte, met/zonder schors. Een zoekfunctie