hvdb

Correcte afhandeling en snelle service!

dag van levering prijs gedaald, jammer

Tielemans

Er werd me eik en beuk aangeboden, maar dit is zeker geen van beide. Het brandt veel te snel op om één van deze te zijn. Hierdoor is dit zeer duur hout. Qua snelheid en beschikbaarheid valt er geen... Er werd me eik en beuk aangeboden, maar dit is zeker geen van beide. Het brandt veel te snel op om één van deze te zijn. Hierdoor is dit zeer duur hout. Qua snelheid en beschikbaarheid valt er geen opmerkingen op gemaakt te worden.

Mensen waar voor hun geld bezorgen.

Vandeput Jos

Goede levering op het afgesproken tijdstip, goed droog hout, vriendelijk afgeleverd!

alles naar wens verlopen

Evelyne Vandercasseyen

Het was de eerste keer dat ik er hout bestelde en alles is vlot en correct verlopen!

Ik zou het niet weten …

Danielle Herckens

Duidelijke, snelle communicatie ivm vragen en betalingen

Ontgoocheld door de laatste levering van Dec 2022. Natuurlijk heel blij dat ik hout kon stapelen doch héél veel houtblokken zijn oftewel niet gekliefd, of alleen aan de rand waardoor er zeer grote... Ontgoocheld door de laatste levering van Dec 2022. Natuurlijk heel blij dat ik hout kon stapelen doch héél veel houtblokken zijn oftewel niet gekliefd, of alleen aan de rand waardoor er zeer grote houtblokken zijn en ik genoodzaakt ben om kliefgereedschap aan te kopen en zelf te klieven :-( Dit was in het verleden NIET het geval bij bestellingen bij brandhout.com

B. Kokke

Ik heb nu een paar keer hout besteld bij Brandhout.com en steeds goede ervaringen gehad.

Vincent

Levering brandhout

Dit veld optioneel maken

Marianne

Fantastische service en het best gedroogde hout!

Blijf zo voort doen!

Hans Luyten

Komen de afspraken niet na.
Absoluut niet klantvriendelijk.

Gewoon de afspraken nakomen!!!

Vankelst

Super service

Geen tips jullie doen het geweldig