Wordt netjes behandeld vriendelijk

Boone Nicole

Mijn styliste, is goud waard, ze knipt precies zoals ik het wil hebben, ze denkt echt mee en is altijd erg eerlijk, ik ben 54 jaar, heb al wat styliste meegemaakt, maar deze is een toppertje.

Geweldige salon, knippen goed, snel, nooit lang wachten en zijn ontzettend vriendelijke en leuke werknemers. Het is altijd gezellig om geknipt te worden! Maken een leuk praatje met je, bieden altijd... Geweldige salon, knippen goed, snel, nooit lang wachten en zijn ontzettend vriendelijke en leuke werknemers. Het is altijd gezellig om geknipt te worden! Maken een leuk praatje met je, bieden altijd wat te drinken aan, al met al ontzettend goeie salon met leuke medewerkers. Ik kom hier graag, al jaren!

Sylvana

Omdat ik hier als kinds af aan kom weten ze precies wat ik wil en hoe ze mijn haar aan moeten pakken gezien ik best vervelend haar heb om te kammen

Angelique tenwolde

Leuke salon alleen de prijs is en word tw duur

Cock

Jessica is al jaren mijn kapster,snel en vlug,en naar mijn zin

Top, zo houden

Ad

Nette salon, met erg leuk personeel, altijd gezellig en goed geholpen. Ik ben verhuisd maar blijf toch naar de Heyhoef komen

Ik ben heel tevreden maar zoals ik zei vind ik het heel jammer dat hij in Steenbergen is gesloten hoop dat hij gauw weer opend.