Ik vind jullie geweldig mijn haar ziet er altijd goed uit

Marja

Ik kom hier al meer dan 10 jaar, altijd leuke mensen en goede behandelingen. Ze geven goede adviezen en luisteren goed.

Zeer slecht èn zegt te pas en onpas afspraken af

Klant is hier geen koning. Personeel is erg onvriendelijk en knippen heel slecht

Zij rekenen dubbel voor 1 behandeling.

Ik vroeg om een kleuradvies. Ik wilde de gele gloed uit mijn haar. De kapsters waren aardig en gezellig. WENS: gele gloed uit mijn haar, wat diepte in mijn haar door de aanzet wat donkerder te... Ik vroeg om een kleuradvies. Ik wilde de gele gloed uit mijn haar. De kapsters waren aardig en gezellig. WENS: gele gloed uit mijn haar, wat diepte in mijn haar door de aanzet wat donkerder te maken. Ik wilde duidelijk blond blijven. Dit kon. Wilt u heel koel of wat warmer. Niet koel zei ik. De aanzet werd ingeverfd, een toner zou de gele gloed weg halen. Prima! Enfin...mijn haar wordt na de behandeling uitgespoeld en ik schrik. Superdonker. Vreselijk. Geen paniek. Als het droog is wordt het lichter. Niet dus. Donker, die hele aanzet zag je niet plus: een roze en groene gloed bemerkte ik thuis en de opmerkingen van mijn omgeving waren: wat heb jij in je haar gesmeed? Ik belde de volgende dag. Kort en bondig was het antwoord: uw verantwoordelijk, u heeft die kleur gekozen. Sorry?? Ik ben geen kapper nog een kleurspecialist!!! De vriendelijkheid was spoorloos. Nu ben ik woest!!!! Schandalig dit.

Aardige mensen

Vriendelijke meiden

Zeer slecht en klant onvriendelijk