2014 beoordelingen

2014 Reviews

A.M.Smeets , echtgenoot van verzekerde E.M.Poel

Tot mijn positieve verbazing bleek lakschade door vogels ook onder de dekking te vallen. Het telefonisch contact hierover met de BOVAG Verzekeringen verliep heel prettig. Er werd goed meegedacht en... Tot mijn positieve verbazing bleek lakschade door vogels ook onder de dekking te vallen. Het telefonisch contact hierover met de BOVAG Verzekeringen verliep heel prettig. Er werd goed meegedacht en advies gegeven hoe een en ander met het schadeherstel bedrijf te regelen.

Rene

Prima hoor ben helemaal niet ontevreden maar iets meer info mbt de begeleiding van de afhandeling mag iets beter

B van Oosten

Autoverzekering snel en deskundig geregeld met vriendelijke medewerkers

marijke

Duidelijk betrouwbaar

Monique

Geen gedoe, geen moeilijke handelingen. Schade melden formulier inleveren en het is geregeld.

Toon

Ik vind het belangrijk dat ik telefonisch contact kan opnemen en dan goed geholpen wordt. Dat is hier het geval.

Meryem

De eerste analyse was dat ze dachten dat ik schuldig was. Na een belletje is alles rechtgezet en de schade afhandeling netjes verlopen.
Bij een garage die aangesloten is bij Bovag hoef je echt...
Bij een garage die aangesloten is bij Bovag hoef je echt niks te doen.

G.van Middelkoop

Maatschappij staat niet achter de klant.
Zelfs bij een schade melding waar klant niet schuldig aan was, was de begeleiding slecht en moest klant zelf veel zaken regelen.

Ria de Wilde

Prima geholpen. Alles goed geregeld. Auto mocht niet meer rijden. Taxi, hotel en vervangend vervoer naar huis.
Afhandeling ook goed gegaan.
Nogmaals bedankt