Tayeb Alem

Geen ervaring

Ellen

Slecht. Radiator nog steeds niet binnen. Hij is zelfs nog niet bij post NL aangekomen

Koen Verwerft

Bestelling radiatoren

Lili Nieuwpoort

Overzichtelijk, helaas geen complete bestelling

Piet Kleuskens

Deskundig advies en snelle levering

Nick de Nijs

Mooie radiatoren voor een scherpe prijs. Transportbedrijf waar ze mee samenwerken is echter waardeloos.

Paul Van laethem

De bestelling is te laat verzonden geweest. Na telefonisch contact met Bouwstation was het PostNL die vertraging had, maar in werkelijkheid is het pakket 's anderendaags pas ingepakt en dan pas... De bestelling is te laat verzonden geweest. Na telefonisch contact met Bouwstation was het PostNL die vertraging had, maar in werkelijkheid is het pakket 's anderendaags pas ingepakt en dan pas verstuurd! Daarbovenop is mij het verkeerde product toegestuurd. Dit was de eerste en laatste maal dat ik een bestelling plaatste bij BS XL.

Joop Kars

Goede levering keurige spullen

J J Bakker

Zeer slechte ervaring. Levering vergde 2 weken, de website gaf onduidelijke informatie waardoor ik niet het juiste model bestelde, de firma weigert het product terug te nemen ook al had ik slechts... Zeer slechte ervaring. Levering vergde 2 weken, de website gaf onduidelijke informatie waardoor ik niet het juiste model bestelde, de firma weigert het product terug te nemen ook al had ik slechts het extra verpakkingsmateriaal verwijderd ( bubbelplastic en plakband met reclame). Kortom: traag ( wachttijd aan de telefoon ruim 15 minuten), onduidelijk en klant onvriendelijk.

Tjeerd Bijstra

Bestelling niet compleet geleverd, op de webmail werd niet gereageerd na telefonisch contact en via mail uiteindelijk het resterende toch geleverd.