Imko van Heumen de Klussenier

Zeer goede ervaringen , snel en vakkundige hulp , prettige mensen en compleet assortiment.

Vakkundigheid

nog niet

Ik jeb een goede ervaring met dit bedrijf.

M. Berkhout

Onlangs een DeWalt DHS780t2-qw-flexvolt afkortzaag bij jullie besteld en geen reactie mogen ontvangen. Vervolgens weer op de site gekeken en de zaag stond niet meer in het assortiment. Dus mijn... Onlangs een DeWalt DHS780t2-qw-flexvolt afkortzaag bij jullie besteld en geen reactie mogen ontvangen. Vervolgens weer op de site gekeken en de zaag stond niet meer in het assortiment. Dus mijn ervaring met jullie is dik onvoldoende.

Bij foutieve meldingen op de site, op zijn minst even een mailtje de deur uit dat jullie een fout hebben gemaakt en niet zomaar de fout herstellen zonder ook maar enige reactie te geven.

Snelle en prima afhandeling van het bestelde product

Post verzending zou sneller kunnen, kleine raketten binnen 24 uur zou helemaal klasse zijn.

C.Haster

Hele prettige ervaring

Communicatie vanaf bestellen tot bezorgen heel goed

Goede levering .

Het maximaal bedrag te bestellen bedrag voor gratis leveren in de regio zou van mij wat naar beneden kunnen. Of de verzendkosten wat lager.

Zeer prettig bedrijf

Klantvriendelijk.. Goede communicatie. Nette meldingen bij status van online bestelling

Aanmaken van een account is niet mogelijke op een mobiele telefoon ivm een fout bij invoer adresgegevens

Ruim assortiment materialen en duidelijke voorraad indicatie.