Prima goed product

Luxe vlaggen set

Mimi van Loon

Klantvriendelijk bedrijf met kwalitatief uitstekende producten

Geke

Goede professionele service. Wij hadden een bestelling gedaan, en op basis van een eerdere bestelling die in het systeem stond kregen wij (ongevraagd) een goed advies. Erg deskundig en behulpzaam,... Goede professionele service. Wij hadden een bestelling gedaan, en op basis van een eerdere bestelling die in het systeem stond kregen wij (ongevraagd) een goed advies. Erg deskundig en behulpzaam, bedankt!

Goed adres om een vlaggenmast aan te schaffen, klantvriendelijk en komen hun afspraken na.

Ria D.

Omdat de wimpel die we besteld hadden, niet de originele wimpel was van Drenthe, werd na een telefoontje een nieuwe geleverd. De slogan van dit bedrijf is Het moet goed zijn!!! Waar vind je nog... Omdat de wimpel die we besteld hadden, niet de originele wimpel was van Drenthe, werd na een telefoontje een nieuwe geleverd. De slogan van dit bedrijf is Het moet goed zijn!!! Waar vind je nog zoiets zeker als de retourperiode al verstreken is.
De service van dit bedrijf is uitmuntend , zonder dat wij verdere kosten moesten betalen.
Ik vind dit geweldig!

Paul Heijden van der