Nicai

Super geregeld, lekker eten

Kwaliteit van het eten is echt top

Misleidende foto's. Laat zien wat je echt komt brengen

Loes

Niets dan lof! Zeer betrokken en attente medewerkers. Mijn vragen werden uitgebreid en duidelijk beantwoord. Geen moeite was teveel. Voor een gast met gluten intolerantie werd veel moeite gedaan. En... Niets dan lof! Zeer betrokken en attente medewerkers. Mijn vragen werden uitgebreid en duidelijk beantwoord. Geen moeite was teveel. Voor een gast met gluten intolerantie werd veel moeite gedaan. En de hapjes zijn van topkwaliteit. Dank!

Vriendelijk service, hoge kwaliteit

Rob

Super

Alles goed koel en koel te houden

Bart

Particulier

Product kwaliteit, uitgebreide sortering.

Visproducten aanbieden in de bbq paketjes

Joke en Huib

Geweldig bedrijf en alles goed geregeld, Chantal heeft ons uitgevraagd wat onze wensen waren. De mensen denken mee geven tips en adviezen. Hebben alles in het werk gesteld om ons door COVID-19... Geweldig bedrijf en alles goed geregeld, Chantal heeft ons uitgevraagd wat onze wensen waren. De mensen denken mee geven tips en adviezen. Hebben alles in het werk gesteld om ons door COVID-19 uitgesteld bruiloftsfeest alsnog snel te kunnen regelen.

Heldere offerte en meedenken met de plannen. Gewoon alles uit handen geven en deze vakmensen vertrouwen.

Geen. Dit zijn vakmensen welke topkwaliteit leveren.

Simone

Betrouwbaar.

Prima eten en betrouwbaar.

Misschien dag voor de aflevering even een berichtje dat je zeker weet dat het goed komt.

Wendy

Telefonisch contact prima, duidelijke website, ruime keuze.

Catering ziet er goed verzorgd uit, hoge kwaliteit. Prijs i.r.t. kwaliteit uit de kunst. Als de gelegenheid zich voordoet, bestellen we zeker opnieuw.

Communicatie mbt het tijdstip van levering en ophalen spullen. Vier uur voor de afgesproken tijd stond de levering ineens voor de deur en m.b.t het ophalen is helemaal niets gecommuniceerd.

Margareth

In 1 woord geweldig,

Alles keurig verzorgd en erg lekker vriendelijk en behulpzaam personeel

Het is geweldig zo voor mij

Karin Sluiter

Buffetje voor 12 personen laten bezorgen. Goed contact via de mail, denken mee, klantvriendelijk. Bezorgen, klaar zetten en ophalen van de spullen verliep goed. Eten was heerlijk, goede kwaliteit!

Zie boven

Martien Jansen

Uitstekend

Zeer goede kwaliteit en klant vriendelijk