Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Cees

Goede kwaliteit bomen. Verkoper ( 14 jaar) is al helemaal ingevoerd in de materie. Prima verkoper. Levering aan huis volgens afspraak

Pluspunten

Zie boven

Diederick

Mooie bomen
Vriendelijke mensen

Pluspunten

Mooie bomen
Mooi bedrijf

Joost

Plezierig geholpen, komen afspraken na en goed advies en een mooie boom

Pluspunten

Helder, weet waar je aan toe bent, reeele planning, goede keuze mogelijkheden en eerlijk advies

Verbeterpunten

Bij aflevering is de boom voor ons huis neergezet zonder dat men even aanbelde. Dat vond ik raar, er waren vier man thuis dus de bel hadden we niet gemist.

Harold

Prima service. Fijn contact en zeer vriendelijke bezorgers

Pluspunten

Kwaliteit producten

Geen opmerkingen

H: Visserman

Goede service

Pluspunten

Service
Kwaliteit
Flexibiliteit

Nvt

E.

Reageert snel op een email. Bomen zijn snel geleverd en mooi. Precies wat we er van verwacht hadden.

Pluspunten

Snelle reactie. Mooie bomen

nvt

Rose

Prettig

Pluspunten

mooie maat planten en fijn dat er op de dag zelf een sms met duidelijk tijd is aangegeven wanneer er wordt bezorgd.

Boudewijn

Ik deel liever mijn ervaring op dit formulier. Ik ben verplicht om alles in te vullen. Heb de website niet echt gebruikt, alleen voor het adres/openingstijden. Ik kan hierover geen objectieve mening... Ik deel liever mijn ervaring op dit formulier. Ik ben verplicht om alles in te vullen. Heb de website niet echt gebruikt, alleen voor het adres/openingstijden. Ik kan hierover geen objectieve mening hebben, behalve dat ik het adres goed gevonden heb. Ik mis nog een algemeen invulveld op het einde van dit formulier.

Pluspunten

Snelle service. Een extra aanvulling op mijn bestelling per mail zo geregeld.

Verbeterpunten

Telefonisch niet bereikbaar, maar per mail een snelle reactie ontvangen.

Reinald

De bomen zien er gezond uit.

Pluspunten

Gezonde boom achtertuin afgeleverd.

Verbeterpunten

Geen bericht gehad van tijdstip afleveren zoals toegezegd.
Leibomen takken zijn (te strak) aaN het rek geknoopt. Geen ruimte om te groeien en takken en bladeren kapot.

Eric

Fijne ontvangst op kwekerij, duidelijke beantwoording vragen. Bereidheid tot zoeken van uiteindelijke invulling van klantvragen. Boom keurig geplaatst, netjes afgehandeld.

Pluspunten

Duidelijke website, ruime keuze.

Nvt