Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

Wim Kruit

Uitstekende snelle service en levering. Goede communicatie.

Pluspunten

nvt

nvt

Veldman

Prima bedrijf. We hadden een boom uitgekozen maar kwamen er bij thuiskomst achter dat we toch een andere wilden. Snel weer teruggegaan en de boomkweker die net onze bestelling had verwerkt paste... Prima bedrijf. We hadden een boom uitgekozen maar kwamen er bij thuiskomst achter dat we toch een andere wilden. Snel weer teruggegaan en de boomkweker die net onze bestelling had verwerkt paste deze probleemloos aan en een uur later stond hij met de boom bij ons voor de deur. Perfecte service!

Pluspunten

Perfecte service!

Verbeterpunten

Korte informatieve tekst bij de bomen plaatsen. Of een plaatje van een volwassen boom zodat je weet wat je kiest.

Angela

Alle planten/bomen zijn makelijk te vinden op de site.
Bestellen is makelijk, bezorgen is goed en verzorgd. De bomen zien er heel gezond en mooi uit.

Pluspunten

alles makelijk te vinden, makelijk te bestellen.

Verbeterpunten

site is niet online op Zondag.
site is niet online op Zondag.
Ik wacht wel tot Maandag, want ik weet dat de kwaliteit van de bomen excellent is. Maar ik kan mij voorstellen als je het bedrijf niet kent, dat je dan bij een ander een bestelling zou plaatsen.

Mandy

Super service

Pluspunten

snelle service, duidelijke site

Geen zover ik weet

Koen

Pluspunten

Gratis levering

Gerard meijndert

Matige tot slechte kwaliteit planten en bomen geleverd

Pluspunten

Kan ik niet vinden

Betere kwaliteit matriaal

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Wat jammer dat u niet tevreden bent. Wij hebben hier de planten gecontroleerd, en bij ons weten zijn ze in goede staat bezorgd. Ze zagen er goed uit. U mag alles terug brengen, dan krijgt u uw geld... Wat jammer dat u niet tevreden bent. Wij hebben hier de planten gecontroleerd, en bij ons weten zijn ze in goede staat bezorgd. Ze zagen er goed uit. U mag alles terug brengen, dan krijgt u uw geld terug. Als u daar niet voor kiest, zou u dan contact met ons willen opnemen om uit te leggen wat er niet goed is aan de planten.

Berichtgeving van bezorging kwam erg laat: kwartier voordat ze voor de deur stonden.

Pluspunten

Persoonlijk contact over online-bestelling.

Joachim van der Merwe

The company was very helpful with fulfilling my special delivery requirements (to only be delivered after a specific date, and to phone 30min before arriving) and was quick to respond to all... The company was very helpful with fulfilling my special delivery requirements (to only be delivered after a specific date, and to phone 30min before arriving) and was quick to respond to all queries. Highly recommended.

Pluspunten

Quick response to all my questions.

None

Maurice

Correcte en snelle service

Pluspunten

Eenvoudig bestellen, snelle reactie en levertijd.

Verbeterpunten

wellicht een simpele handleiding voor het aanplanten van een boom, voor als je geen gebruik maakt van de aanplant service.

Prima service en mooie bomen geleverd

Pluspunten

Snelle en gratis levering, goede telefonische informatie

Nvt