Advies
Gebruiksvriendelijkheid website

H. Hemmer

Correcte bediening

Pluspunten

Kennis van zaken

E.J.M Schraven

Veel keus

Pluspunten

Fijn geholpen

Carolien van Nieuwland

Boom werd netjes afgeleverd keurig volgens afspraak en werd zelfs tot in de tuin gebracht.

Pluspunten

Zie hierboven

Niks

Mark Van der Wal

Pluspunten

Fijne website

Wat mij betreft geen

Mascha Blankestijn

Prima service. Als iets niet leverbaar is denken ze mee met het zoeken naar een alternatief.

Pluspunten

Zeer vriendelijke bezorging.

Verbeterpunten

Website open stellen elke dag

Yvonne Majolee

Super betrokken. We hebben een boom gekocht als verrassing voor iemand en ze deden erg goed hun best en werkten goed mee

Pluspunten

Persoonlijk, ik werd gebeld

Verbeterpunten

over bezorgen wat uitgebreider op de site. Dat was niet helemaal duidelijk

Meg Peeters

Prima voor de vierde keer bomen besteld.

Pluspunten

Duidelijke communicatie en afhandeling.

Verbeterpunten

Laatste keer waren de bomen op een verkeerd adres afgeleverd, enfin kan wel eens gebeuren.

Bart Mittelmeijer Tuinn

Top

Pluspunten

Producten en service

Tot nu toe geen

Bm Simonis

Vriendelijk geholpen, door jongeman bomen uitgezocht en gemerkt. afgesproken dat ik zou betalen via de rekening in de mail. en de bomen zouden dan maandag klaar staan voor op te halen. bij afhalen... Vriendelijk geholpen, door jongeman bomen uitgezocht en gemerkt. afgesproken dat ik zou betalen via de rekening in de mail. en de bomen zouden dan maandag klaar staan voor op te halen. bij afhalen op maandag stonden de bomen niet klaar en wisten de mensen niet waar het om ging zelf mee gelopen voor deze aan te wijzen op de kwekerij nogmaals. en de jongeman de nota en betaling laten zien. van de bomen zouden de takken bij elkaar gebonden zijn voor vervoer helaas niet gebeurd. na 2 dagen mail ontvangen of in de bomen al opgehaald had of zou komen doen en of ik zou willen betalen. heb wederom dit keer via de mail betaling mee gestuurd na2 dagen, mail met oke zou worden uitgezocht.

Pluspunten

erg mooi bedrijf met goede kwaliteit bomen

afspraken nakomen
klaarzetten van de bomen.
betere controle op de betalingen en verwerking ervan.

Reactie Boomkwekerij Van IJmeren:

Beste meneer Simonis,
Bedankt voor de feedback!
Beste meneer Simonis,
Bedankt voor de feedback!
We zijn blij om te horen dat de boom goed bevalt, we hopen dat u hier nog jaren van kan genieten. Wat betreft de rommelige afwerking van uw order, excuses dit is niet de bedoeling.
Dit gebeurt ons ook eigenlijk nooit, vervelend dat u hier de dupe van bent geweest. We gaan ons best doen om dit nooit meer voor te laten komen.
Groene groet,
Coos

Petra

Top bedrijf, hele behulpzame en meedenkende medewerkers

Pluspunten

Behulpzaam, meedenkend